ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
فرماندار رامسر:
دستگاه های اجرایی زمان پاسخگویی به ارباب رجوع را کاهش دهند
به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حسین سروری' روز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری که تیم بازرسی فرمانداری نیز در آن حضور داشتند، افزود: دستگاه های اجرایی باید نگاه کارشناسانه و تعاملی با هم داشته باشند و از این طریق زمان پاسخگویی به ارباب رجوع را کاهش دهند.
وی اظهار داشت: مسوولان باید در درجه اول فضای وفاق، همدلی و همگرایی را در بین کارکنان زیر مجموعه به وجود آورند که این مهم روند خدمت رسانی را نیزتسریع می بخشد.
فرماندار رامسر تاکید کرد: باید تفویض اختیارات لازم از سوی مدیر دستگاه در چارچوب قانون به معاونین و مسوولان ذیربط صورت گیرد تا به کارهای مردم بهتر رسیدگی شود.
وی ادامه داد:شهرستان رامسر دارای موقعیت ویژه گردشگری است و باید خدمات رسانی در تمام حوزه ها در حد شایسته و مطلوب باشد.
فرماندار رامسر گفت: مدیران دستگاه ها باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیت داشته باشند و به طور قطع روزمرگی باعث طولانی شدن کارهای زیربنایی می شود.
وی تاکید کرد: مدیر و مجموعه آب و فاضلاب شهری رامسر باید درباره ایجاد زیرساخت های مناسب، رفع مشکلات و در اختیار قرار دادن آب شرب مناسب به شهروندان تلاش و همت داشته باشد.
محسن یوسفی مسوول بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری رامسر نیز در جریان این بازدید، گفت: بازدید از ادارات چهارشنبه ها با حضور فرماندار و تیم بازرسی به طور منظم صورت می گیرد.ک/2
1535/608
انتهای پیام /*