رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آموزش و پرورش رامسر در استان پیشتاز است


http://ilna.ir/news/mi_news/Original/1393/10/Small/240006.jpg

آموزش و پرورش رامسر در استان پیشتاز است  


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:
دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است
دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است و ما اینگونه مدارس را نه رقیب بلکه همکار و همسو با سیاست های دولت می دانیم و باید حمایت شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش مازندران گفت:سرمایه عظیم تعلیم و تربیت را نباید از دست بدهیم و مدیران مدارس باید برنامه محور باشند.

به گزارش ایلنا، سید علی قاسمی در جمع کارکنان آموزش و پرورش رامسر گفت:باید از کارهای شکلی و آمارها که عملا مشکلی را حل نمی کنندپرهیز نموده و سازماندهی ها تقویت شود.

وی اظهار داشت:مدیران در واقع رهبران آموزشی و مدیریتی در درون مدارس هستند و صرفا نباید مجری سیاست ها باشند بلکه خلاقیت داشته و از همه ظرفیت ها بهره ببرند.

وی ادامه داد:برخوردها در نظام تعلیم و تربیت باید اخلاقی، انسانی بوده بوده وباید با هم شفاف باشیم و غییر نگرش،رویکرد دانش محور و تغییر روش ها باید در برنامه ها و فعالیت ها مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در آیین بهره برداری از چمن مصنوعی یکی از مدارس گفت: دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است و ما اینگونه مدارس را نه رقیب بلکه همکار و همسو با سیاست های دولت می دانیم و باید حمایت شوند.

وی، افزود:امسال رقم قابل توجهی رشد در آمار دانش آموزان مدارس غیردولتی داشتیم حدود 3 در صد و در حال حاضر میانگین کشوری حدود 8 درصد است این درحالی است که میانگین استانی حدود 16 درصد است.

قاسمی، گفت:آموزش و پرورش رامسر جزو شهرستان های پیش رو در استان است و این ظرفیت را دارد که جزو شهرستان های اول مازندران باشد.

بازدید از مدرسه مرحومه آمنه درایه به همراه فرماندار , رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر و بخشدار بخش مرکزی از جمله برنامه های مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بود.

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد