رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ایجاد 124 فرصت شغلی جدید در شهرستان رامسر

http://ilna.ir/news/mi_news/Original/1393/10/Small/240417.jpg

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)رامسر خبر داد؛

ایجاد 124 فرصت شغلی جدید در شهرستان رامسر   




مشاغل اعلام شده در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اجرایی شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)رامسر از اقدامات حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در 9 ماه سال جاری و ایجاد 124 فرصت شغلی خبرداد.

به گزارش ایلنا، پرویز سرایی افزود: بر همین اساس تا پایان آذر ماه سال جاری 124 نفر فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر دوازده میلیاردو ششصدوهشتاد وپنج میلیون ریال برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه یازده میلیارد و چهارصدوهفتاد میلیون ریال از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی پرداخت شده است، عنوان کرد: همچنین یک میلیارد و دویست و پانزده میلیون ریال این اعتبار نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی تامین شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)رامسر، خاطرنشان کرد: مشاغل اعلام شده در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اجرایی شده است.

سرایی، با اشاره به محدودیت‌های موجود در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان تصریح کرد: طی ماه ‌های اخیر شاهد روند رو به رشد در زمینه پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها هستیم.

وی، به فرصت محدود باقی مانده تا پایان سال در زمینه پرداخت تسهیلات نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همراهی و مساعدت مضاعف مدیران بانکی بتوانیم اعتبارات ابلاغی به شهرستان را جذب کنیم.

سرایی، از پرونده‌های آماده‌سازی شده برای ارسال به بانک‌ها نیز گزارشی ارائه کرد و گفت: در حال حاضر برای 28 نفر طبق اعتبار پیش‌بینی شده برای شهرستان پرونده آماده ارسال به بانک است. تحقق امر اشتغال و جذب اعتبارات تخصصی، همدلی و همکاری بیش از پیش مسوولان شهرستانی را می طلبد.

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد