رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر

 

یک مسوول بسیج:

مسوولیت فعلی ما از زمان جنگ تحمیلی پیجیده‌تر است

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج گفت: مسوولیت فعلی ما در جهاد مختلف پیچیده‌تر از زمان جنگ تحمیلی است.

حجت‌الاسلام "علی محمدی" روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه هشمتمین دوره کشوری اردوی متمرکز بسیج در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر افزود: امروز دشمنان با جنگ فرهنگی و سیاسی به صحنه آمدند و برنامه‌های آنها علیه انقلاب و ملت حساب شده است.

وی با بیان این که این جنگ دشمنان علیه ایران خیلی برای همه قابل فهم نیست، اظهار داشت: دشمنان، پشت صحنه برای مجله‌ها، روزنامه‌ها و سخنرانیها پول خرج می‌کنند و این جنگ سر و صدا ندارد اما خطرناک است.

محمدی اضافه کرد: دشمنان اسلام و قرآن به دنبال متزلزل کردن اعتقادات جوانان هستند و القاء شبهه کنند و به دنبال بدبینی نسبت به مسوولان نظام هستند.

به گفته این مسوول امروز باید با مطالعه و بررسی و با استفاده از فکر و زبان با دشمنان مقابله کنیم.

مسوول نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج گفت: استکتبار جهانی می‌خواهد بشریت به دنبال ایمان به خدا و پیامبران نباشند و با تمام وجود به صحنه آمدند و با سرمایه‌گذاریهای زیاد با استفاده از دستگاههای تبلیغاتی متعلق به صهیونیستها در سراسر دنیا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ پاسدار "غفار پلهم امیری" فرمانده اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر نیز گفت: در این اردوی سه روزه ‪ ۴۰۰‬بسیجی شورای حوزه مقاومت، اعضای گردانهای عاشورا و نخبگان بسیجی از هشت استان کشور حضور دارند.

وی افزایش معرفت و بصیرت و حفظ انسجام را از اهداف این برگزاری این‌اردو برشمرد.

مسابقات ورزشی در رامسر

    مسابقات ورزشی کارکنان آموزشکده های فنی و حرفه ای استان مازندران در رامسر به کار خود خاتمه داد

    مسابقات ورزشی کارکنان آموزشکده های فنی و حرفه ای استان مازندران، امسال به میزبانی آموزشکده فنی رامسر، ملاصدرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، عصر روز دوشنبه هشت تیم ورزشی از 10 آموزشکده استان در قالب چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال،تنیس روی میز، شنا به اردوگاه شهید چمران رامسرکه جهت اسکان و برگزاری مسابقات تدارک دیده شده بود، وارد شدند.
پس از انجام قرعه کشی، رقابت بین تیم های شرکت کننده آغاز شد که در نهایت در رشته های مختلف تیم های ورزشی آموزشکده های زیر موفق به کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات شدند.
والیبال:
 مقام اول،مرکز آموزش عالی امام محمد باقر(ع) ساری
مقام دوم، آموزشکده فنی وحرفه ای رامسر(ملاصدرا)
 مقام سوم، آموزشکده فنی وحرفه ای امام صادق(ع) بابل
 همچنین کاپ اخلاق این رشته ورزشی به تیم آموزشکده فنی قدسیه ساری تعلق گرفت.
فوتسال:
 مقام اول، آموزشکده فنی وحرفه ای شهید کلانتری محمود آباد
 مقام دوم، مرکز آموزش عالی امام محمد باقر(ع) ساری
 مقام سوم، آموزشکده فنی وحرفه ای امام صادق(ع) بابل
 گفتنی است، کاپ اخلاق این رشته ورزشی به تیم آموزشکده فنی توحید آمل تعلق گرفت.
 تنیس روی میز:
مقام اول، آموزشکده فنی وحرفه ای رامسر(ملاصدرا)
مقام دوم، مرکز آموزش عالی امام محمد باقر(ع) ساری
 مقام سوم، آموزشکده فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد ساری
 مسابقات شنا در دو رشته کرال سینه وقورباغه در دو رده سنی بالای چهل سال و زیر چهل سال برگزار شد.
درمراسم پایانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان آموزشکده های فنی وحرفه ای استان مازندران، روز جمعه با حضور دکتر یزدانی رئیس مرکز آموزش عالی امام محمد باقر(ع) ساری ( آموزشکده معین استان) دکتر هاشمی رئیس آموزشکده فنی وحرفه ای رامسر(ملاصدرا)، مهندس ابراهیمی رئیس آموزشکده فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد ساری، مهندس عزیزی رئیس آموزشکده فنی وحرفه ای امام صادق(ع) بابل، مهندس شریفی رئیس آموزشکده کشاورزی ساری و مهندس صادقی معاون اداری – مالی آموزشکده فنی وحرفه ای شهید کلانتری محمود آباد وبرخی کارکنان وکارشناسان دیگر و با حضور ورزش کاران برگزار شد.
در این مراسم دکتر یزدانی طی سخنانی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان را علاوه بر تقویت بنیه جسمانی ، تقویت بنیه روحی- روانی و تمدید قوا جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه به خصوص دانشجویان که آینده سازان این کشور هستند، عنوان کرد.
 وی افزود : برگزاری این مسابقات فرصتی است تا همکاران آموزشکده ها بهتر و بیشتر با یکدیگر آشنا شوند و به تبادل اندیشه و افکار و تعامل در امور شغلی بپردازند. از طرفی باید  کارشناسان تربیت بدنی آموزشکده ها نسبت به گسترش امور ورزشی، به ویژه در بین کارکنان آموزشی اهتمام بورزند.