رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین چمن مصنوعی درون مدرسه ای مازندران در رامسربه بهره برداری رسید

نخستین چمن مصنوعی درون مدرسه ای مازندران در رامسربه بهره برداری رسید  

نوشهر - ایرنا - نخستین چمن مصنوعی درون مدرسه ای مازندران روز سه شنبه در دبستان غیر دولتی فضیلت این شهرستان به بهره برداری رسید.


'سید علی قاسمی ' مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در حاشیه این مراسم، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: ابتکار عمل دبستان فضیلت رامسر قابل تقدیراست و می تواند الگویی برای مدارس استان باشد.

وی با بیان آنکه فضاهای آسفالت و بتن در مدارس مشکلاتی را حین ورزش پدید می آورد بیان داشت: باید چنین فضاهایی را برای تحرک و نشاط دانش آموزان به وجود آورد و به تعبیری مدارس را از حالت کویری خارج کرد.

وی اظهار داشت:دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است و ما اینگونه مدارس را نه رقیب بلکه همکار و همسو با سیاست های دولت می دانیم و باید حمایت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: امسال افزایش قابل توجهی در تعداد دانش آموزان مدارس غیردولتی داشتیم، در رامسر 3 درصد این تعداد رشد داشته و هم اکنون میانگین کشوری حدود 8 درصد است، این درحالی است که میانگین استانی حدود 16 درصد است.

قاسمی گفت: آموزش و پرورش رامسر جزو شهرستان های پیش رو در استان است و این ظرفیت را دارد که جزو شهرستان های اول مازندران باشد.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی مدیران مدارس در فصل سرما و زمستان، افزود:سال گذشته در اثر بحران برف 19 مدرسه تخریب شد اما با همت دولت، مردم و خیران پروژه هایی به ثمر نشست. با توجه به فصل زمستان و برودت هوا مدیران به ویژه در دهستان ها و مراکز شبانه روزی، نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند.

امام جمعه رامسر نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: با برنامه های خوب مدیرآموزش و پرورش فضای وفاق و همدلی بیشتر شده است.

'حجت الاسلام مرتضوی'مدارس غیردولتی را پشتیبان و همکار آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: با برنامه های بسیار خوب تربیتی و آموزشی در این دبستان قطعا شاهد تربیت دانش آموزانی مستعد از نظر فکری ،اجتماعی ،دینی و علمی در سطح جامعه خواهیم بود.

'آرین شاهمرادی' مدیر دبستان فضیلت رامسر ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش ،امام جمعه و فرماندار شهرستان ،مدیر و معاونین آموزش و پرورش ،رییس و اعضای انجمن اولیا و مربیان گفت:این اقدام در راستای ایجاد زمینه لازم برای آسایش دانش آموزان و فضای بهتر بر فعالیت ها و تحرک ورزشی است.

وی افزود:خوشبختانه نگاه عالی مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسولان شهرستان شاهد ایجاد فضای همدلی ،وفاق و حمایتی از مدارس غیردولتی هستیم.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزارت با نگاه بسیار خوب و کارگشا نسبت به مدارس غیردولتی طی این مدت شاهد اتخاذ تصمیمات و برنامه های بسیار خوب حمایتی هستیم.

شاهمرادی ادامه داد:چمن مصنوعی این مدرسه به تعبیر مدیر کل آموزش و پرورش جزو اولین در مازندران است و خوشحالیم که الگویی در این زمینه ارائه شده است.

وی اظهار داشت:برای چمن مصنوعی مدرسه 90 میلیون ریال هزینه شد.ک/2

1535/608

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد