رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دوستی‌مهر از تیم فوتبال دانش‌آموزی «آکادمی کیا» می‌گوید

27-1.JPG

دوستی‌مهر از تیم فوتبال دانش‌آموزی «آکادمی کیا» می‌گوید  

 

» سرویس: ورزشی - فوتبال، فوتسال

سرمربی اسبق تیم فوتبال جوانان درباره تشکیل تیم دانش‌آموزی 11 ساله‌ها که با عنوان آکادمی "کیا" در تورنمنت‌های اروپایی شرکت می‌کند، گفت: این بازیکنان متعلق به ما یا وزارت آموزش و پرورش نیستند و هدفمان صرفا سرمایه‌سازی است.

علی دوستی‌مهر درباره تشکیل تیم فوتبال زیر 11 سال با همکاری وزارت آموزش و پرورش که به نمایندگی از ایران اما با عنوان آکادمی "کیا" آماده می‌شود و در تورنمنت‌های اروپایی شرکت می‌کند، توضیح داد: بازیکنانی که از جمع استعدادیابی‌ها برای تشکیل این تیم انتخاب می شوند، متعلق به هیچ شخص یا نهادی نیستند. با حمایت وزارت آموزش و پرورش بازیکنانی زیادی استعدادیابی شده و پس از تشکیل تیم و انجام تمرینات به تورنمنت‌های مختلف می‌روند اما آنها متعلق به ما یا وزارت آموزش و پرورش نیستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان با آکادمی کیا متعلق به مهدی مهدوی‌کیا قرارداد می‌بندند، تصریح کرد: خیر آنها قراردادی ندارند و با وجود سن کمی که دارند اما بعضا متعلق به برخی باشگاه‌ها هستند. آنها بعد از تورنمنت‌ها به تیم‌های خودشان می‌روند. این تشکیلات با نام آکادمی کیا صرفا بازیکنان را با حمایت وزارت آموزش و پرورش استعدادیابی کرده، ساخته و به تورنمنت‌های معتبر می‌برد تا آنها صاحب تجربیات بزرگی شوند و حتی بتوانند اسکلت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ما را بسازند. این کار در حقیقت سرمایه سازی است.

دوستی‌مهر با پایان یافتن استعدادیابی‌های این تیم درباره برنامه‌های آتی نیز به ایسنا گفت: کار استعدادیابی تمام شد و حدود 1000 بازیکن از استان‌های مختلف توسط مربیان مختلف در تمام کشور دیده شدند. نفرات انتخاب شده به کمپ تیم‌های ملی آمدند و حدود 250 تا 300 بازیکن را در کمپ از نزدیک دیدیم. نهایتا لیست 40 نفره‌ای تشکیل شد تا پس از دو مرحله اردو به یک گروه 25 نفره برسیم.

وی از شروع اردوهای این تیم از سه شنبه (امروز) خبر داد و افزود: اردوهای ما از به صورت دو برنامه چهار روزه در رامسر برگزار می‌شود که تا بیستم اسفند ادامه دارد. برنامه بعدی در سال آینده خواهد بود تا کم‌کم برای حضور در تورنمنت‌ اروپایی در خردادماه آماده شویم. در آن تورنمت دو تیم از باشگاه بایرن مونیخ، دو تیم از دورتموند، اینتراخت فرانکفورت و... حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد