رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دستگاه های نظارتی، اموال و دارایی های اعضای شورا را رصد کنند

دستگاه های نظارتی، اموال و دارایی های اعضای شورا را رصد کنند 

 


یکی از دغدغه های مردم در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر، سلامت افراد و مخالفت با مال اندوزی است.

بوذرجمهر خلعتبری، کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رامسر گفت: در جریان فعالیت های تبلیغاتی ستاد انتخاباتی ام و در دیدارهای مردمی، آنچه بیش از همه مورد توجه قشرهای مختلف جامعه قرار می گیرد، سلامت کاندیداها و مخالفت آنها با مال اندوزی است.همه ما کاندیداها با شعار خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات می شویم و مردم نیز دوست دارند پس از اانتخابات، از منتخبین خودشان جز خدمت به مردم و منطقه چیز دیگری نبینند.

وی گفت: به عقیده من بهترین روش برای جلوگیری از سوء استفاده اعضای شورای اسلامی شهر از موقعیت شغلی و منع آنان از مال اندوزی خارج از قانون و عرف، ورود دستگاه های نظارتی به این جریان است. به راحتی می توان فهمید که یک عضو شورا قبل از ورود چه مقدار مال داشته و بعد از اتمام دوره نمایندگی اش چقدر به اموال و دارایی هایش اضافه شده و چه اندازه از مال اندوزی اش خارج از عرف و قانون می باشد.

خلعتبری گفت: مردم با اعتماد کامل به ما کاندیداها رای می دهند و این انصاف نیست که از اعتماد آنها سوء استفاده کنیم و بلکه بالعکس باید از این اعتماد، در حد نهایت در جهت منافع مردم استفاده کرده و بهره ببریم و از این طریق آرامش را به آنها هدیه کنیم.

رییس اسبق آموزش و پرورش شهرستان رامسر افزود: دستگاه های نظارتی بر اساس وظایف قانونی که دارند می توانند این مشکل را حل کنند و از راه رصد اموال و دارایی های اعضای شورا و بررسی جریان مال اندوزی آنها و شناسایی و برخورد با متخلفین، مانع ایجاد نگرانی در مردم شوند و من امیدوارم از ابتدای فعالیت های اعضای منتخب شورا در دوره چهارم، این نظارت ها بطور جدی انجام شود.

خلعتبری گفت: انسان بطور ذاتی مال اندوز است و برای روند زندگی این کار لازم است اما قانون حاکم بر اعمال ما است و ما نباید قانون شکنی کنیم و برای منافع شخصی و مال اندوزی وارد شورا شویم و از اصل موضوع که خدمت به مردم است دور شویم.

او در ادامه گفت: شهر رامسر منبع ثروت است زیرا در داخل و خارج از کشور از شهرت بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع می تواند اساس و بنیان انواع و اقسام سرمایه گذاری ها باشد تا از این طریق مردم بطور عادلانه صاحب ثروت شوند و این موضوع دست یافتنی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد