رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وعده اقتصادی خلعتبری؛رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در گرو رشد اقت

وعده اقتصادی خلعتبری؛

رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در گرو رشد اقتصادی است

یکی از مشکلات شهر رامسر، عدم رعایت شاخص های رشد اقتصادی است.

بوذرجمهر خلعتبری، کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر با بیان مطلب فوق گفت:

رامسر از شهرت قابل توجهی در داخل و خارج از کشور برخوردار است و ساکنان این شهر می توانند از این موضوع بعنوان یک فرصت استثنایی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استفاده کنند.

وی افزود: رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در گرو رشد اقتصادی است که با برنامه ریزی های درست در شورا و عملکرد خوب شهرداری رامسر می توان به این هدف دست یافت و من باور دارم که اگر افراد دلسوز، متخصص و بهره مند از تجارب و معلومات مدیریتی برای شورای اسلامی چهارم انتخاب شوند می توانند این اتفاق را ایجاد کنند.

خلعتبری در مصاحبه اینترنتی خود با رامسرنیوز گفت:

برای اینکه رشد متوازن فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی قابل قبولی را در رامسر شاهد باشیم لازم است تا شورای اسلامی و نهاد اجرائیش یعنی شهرداری با همکاری سایر دستگاهها برنامه های مناسب و مفیدی را طراحی و اجرا کنند و من برای این موضوع برنامه های مدونی در اختیار دارم.

وی گفت: ضمن تشکر از همه کسانی که تاکنون برای شهر رامسر زحمت کشیده و می کشند معتقدم که این وضعیت برای رامسر قابل قبول نیست و همه ما باید برای وضعیت و شرایط مطلوبتر تلاش کنیم و همه ظرفیت ها را برای این منظور بکار بگیریم که بهترین امکانات جهت تصمیم گیری های درست برای مدیریت شهری، در شورای اسلامی شهر وجود دارد.

خلعتبری در پایان  با تاکید بر تقویت روحیه همکاری و تفکر اجتماعی افزود:

همه بخش های اقتصادی و بازرگانی شهر رامسر استحقاق این موضوع را دارند که با رشد و رونق بالایی مواجه شوند که من از همین حالا این نوید را می دهم که در صورت انتخاب بعنوان نماینده و خادم مردم در شورای اسلامی شهر رامسر، با تصویب  طرحهای خوب، این امر مهم را محقق سازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد