رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جوانان نخبه روستاهای رامسر تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: جوانان نخبه روستاهای رامسر تجلیل می‌شوند 

جوانان نخبه روستاهای رامسر تجلیل می‌شوند
بخشدار رامسر:
جوانان نخبه روستاهای رامسر تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: بخشدار رامسر گفت: برای نخستین بار در شهرستان رامسر جوانان توانمند و نخبه روستاهای این شهرستان تجلیل می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم شیرودعشوریان صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی تجلیل از جوانان توانمند روستاهای شهرستان رامسر اظهار داشت: در جای جای شهرستان رامسر با عنوان‌های متفاوت تجلیل‌هایی با معیارهایی مشخص صورت گرفته است اما تجلیل از جوانان توانمند روستاهای رامسر برای نخستین‌بار است که در شهرستان صورت می‌گیرد.

عشوریان افزود: از جوانان بین 14 تا 30 سال تجلیل می‌شود که در میدان‌های مختلف اعم از تحصیلی، ورزشی و ... در سطح استانی، ملی و بین‌المللی مدارک مستندی مبنی برصحت موفقیت خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: تجلیل از جوانان توانمند روستاها با هدف شکوفایی بیشتر آنها و الگوپذیری دیگر جوانان از آنها و همچنین معرفی این جوانان روستا به جامعه صورت می‌گیرد.

بخشدار رامسر با اشاره به کثرت این جوانان موفق در روستاها بیان داشت: فکر و اندیشه و همت این جوانان، سرمایه اصلی روستاها است نه مسایل و اعتبارات مادی.

این مسئول تصریح کرد: ما می‌خواهیم نشان دهیم که در روستاها با وجود مشکلات و کمبودها، این سرمایه‌های جوان با همت و کوشش خود کمر مشکلات را خم و خود را به قله‌های موفقیت و پیروزی رساندند و اینک مایه افتخار خود، خانواده و جامعه هستند.

شیرودعشوریان گفت: جوانان بین 14 تا 30 سالی که پس از ارزیابی گروه‌های ارزیاب این همایش، مشخص شده و نمره بیشتری نسبت به دیگر افراد خود کسب و یا در چندین میدان‌های موفق بوده‌اند با رعایت حق تقدم تجلیل می‌شوند.

بخشدار رامسر در این همایش سه گروه ارزیاب، تدارکات و تبلیغات را مشخص و اعلام کرد: محل دبیرخانه این همایش در مکان بخشداری رامسر است.

وی در پایان یادآور شد: باید به سرعت اقدامات همایش "تجلیل از جوانان توانمند روستاهای رامسر" را فراهم و مکان و زمان این همایش مشخص شود.

انتهای پیام/ب۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد