رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» در رامسر

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» در رامسر 

برگزاری نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» در رامسر
مدیر جهاد کشاورزی رامسر خبر داد
برگزاری نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» در رامسر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر برگزاری نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» در شهرستان رامسر خبر داد.

 

هادی پادام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر درباره نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» اظهار داشت: همه ساله به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان رامسر برگزار و تولیدات کشاورزی شهرستان را در این نمایشگاه به شهروندان معرفی می‌کنیم.

وی افزود: در بخش دیگری از نمایشگاه علاوه بر محصولات کشاورزی، صنایع جانبی مانند کنسانتره مرکبات، مرباجات و ... را به نمایش گذاشته‌ایم.

این مسئول بیان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که نمایشگاه‌ها به تنهایی توسط اداره جهاد کشاورزی برپا می‌شد، این نمایشگاه با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان با اداره جهاد کشاورزی برگزار شده است.

پادام تصریح کرد: در بخش‌هایی از این نمایشگاه نحوه استفاده صحیح و بهینه از محصولات کشاورزی که در باغ و مزرعه به عمل می‌آیند و در بخش دیگری نحوه استفاده و پخت و پز آبزیان آموزش داده می‌شود.

وی درباره اهداف آموزش‌های ارائه شده در این نمایشگاه گفت: نحوه استفاده از محصولات کشاورزی و صنایع غذایی آن چنان نادرست است که ضایعات و مقدار زباله این محصولات را افزایش داده است در حالی که بالواقع اینگونه مصرف صحیح نبوده و ما وظیفه داریم آموزش‌های لازم را به شهروندان بدهیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر با اشاره به ازدیاد بازدیدکنندگان نمایشگاه تاکید کرد: علاوه بر نمایش محصولات، هماهنگی‌های لازم نیز با کارخانه‌های کنسانتره و مرغداری‌ها و دیگر محصولات صورت گرفته تا متقاضیان به راحتی و با قیمت مناسب محصولات در اختیارشان قرار گیرد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد