رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

و باز هم در باره رامسر!

خبرگزاری فارس: رأی اعضای نظام مهندسی به احداث مجتمع اقامتی در سرعین 

و باز هم در باره رامسر!

نظام مهندسی ساختمان اردبیل 5000 عضو دارد
رأی اعضای نظام مهندسی به احداث مجتمع اقامتی در سرعین

خبرگزاری فارس: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به طرح احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی، اقامتی در سرعین با سرمایه‌گذاری این سازمان رأی دادند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی استان اردبیل عصر امروز در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد که در ابتدا ترازنامه و بیلان سال مالی در سال 90 و همچنین پیش‌بینی بودجه سال 91، ‌درآمدها‌ و هزینه‌های سال‌جاری در سرفصل‌های مختلف درآمدی و هزینه‌ای بیان شده و گزارشی کامل از آن ارایه شد که اعضا با اکثریت رأی به غیر از بند سه که شامل خرید و احداث مجتمع گردشگری در رامسر بود، به تصویب رسانده و با کلیات آن موافقت کردند.

این جلسه که حال و هوای التهاب‌گونه کمتری داشت و افراد با منطق و گفتار مناسب به بیان نقطه نظرات خود می‌پرداختند با طرح چندین سؤال و پرسش از سوی اعضا ادامه یافت که مهم‌ترین آن مربوط به بندی از گزارش مجمع بود که در آن خواستار صدور مجوز اعضا برای خرید زمین یا ساختمان در شهرستان رامسر بود که به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با خرید این ساختمان امکان اقامت و استفاده مهندسان در سفرهای خود از این فضا فراهم می‌شد که بعد از بحث و بررسی مختلف و ارایه پیشنهادات متعدد در خرید هتل آپارتمان در مشهد مقدس بالاخره با پیشنهاد استاندار اردبیل اعضا با خرید زمین و احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و اقامتی در شهر توریستی سرعین موافقت کردند.

هوشیار ایمانی به روند تشکیل مجمع و علت تأخیر به وجود آمده اشاره کرد و گفت: ما قرار بود این مجمع را اردیبهشت ماه برگزار کنیم که با شکایت و تنش به وجود آمده برخی از اعضا این کار با تأخیر چندین ماهه مواجه شد و در نهایت ما با اخذ مجوز از شورای مرکزی اقدام به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه کردیم.

وی از مجمع به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری یاد کرد و افزود: امروز قرار است بودجه سال 90 مورد بررسی قرار گرفته و کلیات بودجه سال 91 نیز به تصویب برسد که امیدواریم مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

ایمانی عضویت پنج هزار مهندس عمران، تأسیسات، فنی، برق و... را در سازمان نظام مهندسی استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ما هر چه مجمع در مورد آن تصمیم‌گیری کند با جان و دل قبول می‌کنیم و امیدواریم نسبت به پذیرش مصوبات و آرای مردم همه مطیع بوده و قانونمند حرکت کنیم.

در این جلسه تعدادی از حاضران نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و از سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان مؤسسات غیرانتفاعی یاد کردند که مجمع عمومی آن بالاترین مرجع تصمیم‌گیری است.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه موضوع عدم رسیدگی به صلاحیت‌ها و همچنین شکایت از اعضای شورا و رسیدگی نکردن مجموعه انتظامی به شکایات طرح شده، مطرح شد و عضو نظام مهندسی اعلام کرد که به چه دلیلی با گذشت هفت ماه بدون مجوز لازم و تصویب بودجه اعضا به هزینه‌کرد بودجه سال 91 اقدام کردند.

در این جلسه علاوه بر تصویب بودجه سال 91، تعیین و تصویب ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا و سایر منابع درآمد سازمان و همچنین روزنامه کثیرالانتشار نظام مهندسی تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد