رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاونت برنامه ریزی در غرب مازندران

 

معاونت برنامه ریزی در غرب مازندران

فرماندار ویژه تنکابن:
راه‌اندازی معاونت برنامه‌ریزی در فرمانداری‌ ویژه به دولت رفت

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه تنکابن از راه‌اندازی معاونت برنامه‌ریزی در فرمانداری‌ ویژه با تصویب دولت خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی معاونت برنامه‌ریزی در فرمانداری‌ ویژه به دولت رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه تنکابن با حضور محمد محمدی معاون دفتر سیاسی استانداری مازندران و جمع کثیری از مدیران شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد برگزار شد.

در این جلسه از زحمات رستم زرودی معاون سیاسی فرمانداری ویژه تنکابن و فرماندار کنونی رامسر تقدیر و عابدین فقیه نصیری معاون سابق فرمانداری عباس‌آباد به جای وی در این سمت در تنکابن تکیه زد.

در این نشست سید ابراهیم هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن گفت: فلسفه وجودی و دوام و قوام هر حکومتی بهره‌مندی از شاخصه‌ امنیت است و ما امروز این امنیت را به نعمت ایثارگری و فداکاری و ازجان گذشتگی رزمندگان و شهدا داریم و باید با خدمت به مردم از این ارزش‌ها و جانفشانی‌ها حراست کنیم.

وی با بیان نکاتی درباره مسائل شهرستان گفت: برای ارائه‌ خدمات بهتر در فرمانداری‌های ویژه معاونت برنامه‌ریزی به آنها افزوده می‌شود که وزارت کشور پیگیر آن است و این مسئله را برای تصویب به هیئت دولت ارسال کردیم و در صورت تصویب آن به‌زودی این معاونت نیز در فرمانداری‌های ویژه فعال می‌شوند

حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی امام جمعه تنکابن نیز با بیان نکاتی اخلاقی به اهمیت ولایت اشاره کرد و تاکید کرد: اگر حجت خدا بر زمین نمی‌بود شاید امروز عالم بدیدن گونه نبود و ما همواره باید  با در نظر داشتن این فاکتور مهم خود را معطوف به معنویت گردانیم.

وی تقدیر از زحمات مسئولان خدمتگزار را سنتی حسنه اعلام کرد و برای همه مدیران نظام اسلامی آرزوی توفیق کرد.

حجت الاسلام محمد قادی امام جمعه نشتا نیز از دفاع مقدس به‌عنوان میدانی ارزشمند و مهم تاریخ ملت ایران یاد کرد که در سایه آن عزت و افتخار و دستاوردهای انقلاب محقق و حراست شدند.

وی با بیان برخی مسائل از بخش نشتا گفت: نمی‌دانم این مساله بخش نشتاء که بین خدمات فرمانداری تنکابن و عباس آباد قرار دارد قوت است یا ضعف اما اظهار امیدواری کرد این مساله خیر باشد.

قادی تاکید کرد: مسئولیت طعمه نیست بلکه فرصتی است تا در نظام مقدس اسلامی بخشی از مردم به عنوان مسئول به بهترین و شایسته‌ترین مردم ایران خدمت کنند زیرا امام راحل فرمودند:« ملت ایران از مردم صدر اسلام برترند».

انتهای پیام/خ20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد