رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ جانبازان کشور در رامسر

   

مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ جانبازان کشور در رامسر

اخبار ورزشی همدان/
سه هاکی باز همدانی به جام ملت های آسیا اعزام شدند
همدان - خبرگزاری مهر: اعزام سه هاکی باز همدانی به جام ملت های آسیا، حضور چهار کشتی گیر همدانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور، دعوت چهار قایقران همدانی به اردوی تیم ملی و ... برخی عناوین اخبار این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سه هاکی باز همدانی در قالب تیم ملی داخل سالن بانوان کشور به مسابقات جام ملت های آسیا اعزام شدند.

براساس این گزارش، سومین دوره رقابت های جام ملت های آسیا به میزبانی کشور تایلند از فردا و به مدت 10 روز به میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می شود.

فاطمه رجبیان، عاطفه رحیم بخش و زینب احمدی سه هاکی باز همدانی هستند که در ترکیب تیم ملی بانوان کشور در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

همچنین، طیبه نوری از مربیان سازنده هاکی همدان نیز به عنوان مربی تیم ملی به این رقابت ها اعزام شد.

تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان کشورمان برای نخستین بار گام به این مسابقات می گذارد.

چهار کشتی گیر همدانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور شرکت دارند

سرپرست هیئت کشتی همدان گفت: چهار کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور شرکت دارند.

جلال صابریون با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات پیش رو از امروز هشتم مهر آغاز می‌شود، اضافه کرد: اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد پس از شرکت در رقابت‌های المپیک 2012 لندن از امروز در خانه کشتی شماره یک آغاز می‌شود و تا 18 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: محمدحسین سلطانی در وزن 55 کیلو گرم، صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم، میثم مصطفی‌جوکار در وزن 84 کیلوگرم و مهران میرزایی در وزن 96 کیلو گرم همگی از همدان در این اردو حضور دارند.

صابریون عنوان کرد: همچنین سعید گودرزی مربی سازنده کشتی استان همدان نیز در اردوی تیم ملی شرکت دارد.

چهار قایقران همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

چهار قایقران جوان همدانی به اردوی تیم های ملی مردان و زنان قایقرانی کشور دعوت شدند.

تیم قایقرانی آبهای آرام جوانان پسر کشورمان، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در ازبکستان برگزار می شود آماده می کند.

دراین مرحله از اردوی مردان قایقران که از 11 مهرماه آغاز می شود و تا روز 30 مهرماه جاری ادامه خواهد داشت، محمد ولدی از همدان در بخش کایاک شرکت می کند.

همچنین اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام بانوان از روز 11 مهرماه به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی کره جنوبی در دریاچه آزادی آغاز می شود.

در این مرحله از اردوی آمادگی که به مدت سه هفته و از روز یازدهم تا 30 مهرماه جاری ادامه خواهد داشت، آرزو حکیمی و مونا نوری از همدان در در بخش کایاک جوانان شرکت می کنند.

در بخش کانوکانادایی جوانان نیز نرگس خدابنده لو از همدان به اردو دعوت شده است.

درخشش جانبازان همدانی در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور

اعضای تیم پینگ پنگ جانبازان همدان در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ جانبازان کشور با حضور 175 ورزشکار جانباز 25 درصد به بالا در پنج کلاس نشسته، پنج کلاس ایستاده و دو کلاس ویژه به صورت تیمی و انفرادی به مدت یک هفته در شهر رامسر برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در کلاس پنج "مجید مشوندی" از همدان در جایگاه دوم قرار گرفت و در کلاس 10 نیز "جلیل فخار" از همدان دوم شد.

همچنین در کلاس 10 تیمی، همدان عنوان دوم را کسب کرد.

کشتی گیر همدانی در جام روز جهانی کودک به روی تشک می رود

اسامی کشتی‌گیران رده سنی نوجوانان در رشته آزاد که مجاز به شرکت در مسابقه بین‌المللی روز جهانی کودک هستند، از سوی حوزه مدیریت تیم‌های ملی اعلام شد.

براساس این اعلام در وزن46 کیلوگرم مرتضی فرزین‌فر کشتی گیر همدانی در این رقابتها به رقابت با حریفان می پردازد.

این رقابت‌ها در روزهای 22 تا 24 آذرماه در شهرستان تبـریز برگزار می‌شود.

بدمینتون باز همدانی در تیم ملی نوجوانان

بدمینتون باز همدانی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

بر اساس این گزارش، امیر جباری بعد از چهار مرحله حضور در اردوی انتخابی تیم ملی و موفقیت در هر چهار دوره به عضویت تیم ملی درآمد.

جباری در حال حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان بدمینتون به سر می برد تا به مسابقات آسیایی چین اعزام شود.

اعلام آمادگی تیم همدان برای حضور در دومین مرحله لیگ کورسی

دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهر ماه به مدت 3 روز تحت عنوان گرامیداشت "شهدای زن" در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

تیم هیئت دوچرخه سواری استان همدان با حضور مریم قیاسوند، نیکناز فاضلی، دلارام ذارکانی، ماندانا دهقان، ریحانه طالبی، شادی شریعتی، سیعده سیاحیان، انسیه بیاتی و پرفام ذاکرانی به عنوان رکابزن و اذین امینایی به عنوان مربی در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت.

در دومین دوره رقابتهای لیگ کورسی بانوان، رکابزنان در رده سنی جوانان در مواد تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت جاده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان نیز در این دوره از رقابتها در مواد 200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دورحذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت پا به رکاب خواهند شد.

همچنین در این دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان، امتیازات در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در مواد پیست به صورت مجزا محاسبه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد