رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه کربلای مازندران در رامسر:دوران دفاع مقدس در تاریخ ا

خبرگزاری فارس: دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران ماندنی است 

فرمانده سپاه کربلای مازندران در رامسر:

دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران ماندنی است
فرمانده سپاه کربلای مازندران:
دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران ماندنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ایران عزیز ماندنی است و هیچگاه دلاورمرد‌‌های زنان و مردان غیور ایرانی فراموش‌شدنی نیست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در همایش بزرگ «یاران امام خامنه‌ای» که در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرستان رامسر برگزار شد، تاکید کرد: تفکر دفاع مقدس و تفکر بسیجی موجب شده که در همه عرصه‌ها حرف اول را بزنیم و توهین به مقدسات و عقاید مذهبی ملت ایران و مسلمانان جهان، هیچگاه سبب نخواهد شد پا پس کشیده و خاموش بنشینیم.

وی تصریح کرد: ما هرگونه توهین را برنتابیده و با تابعیت از مقام عظمی ولایت و حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف به جهانیان به ویژه استکبار نشان خواهیم داد که روحیه بسیجی همچنان در وجودمان ساری و جاری است.

سردار شاهچراغی افزود: ما با هوشیاری و استقامت و معرفت دینی که از دوران دفاع مقدس به ارث برده‌ایم، حافظ و ادامه‌دهنده خون شهدا و غیرت رزمندگان اسلام و تمام جان برکفان رهبر معظم انقلاب هستیم.

فرمانده سپاه رامسر نیز بیان کرد: معنویتی که در دوران دفاع مقدس در جوانان ما بوده، امروز چند برابر شده و ما این معنویت را در نسل سوم و چهارم به وضوح می‌بینیم و این یک سند افتخار است.

صادق حمیدی اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما حفظ هوشیاری در مقابل جنگ نرم دشمنان است که حلقه‌های صالحین یکی از بهترین طرح‌های اجرا شده بوده که موجب بصیرت و آمادگی هر بسیجی می‌شود و ما شاهد استقبال و مشارکت پرشور جوانان در حلقه‌های صالحین هستیم.

به گزارش فارس، 5 هزار تن از بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان رامسر و منطقه در این همایش بزرگ ابداعی که برای اولین بار در کشور اجرا شده شرکت کرده و در ادامه همایش، ضمن راهپیمایی از مسجد جامع به سمت شهرداری رامسر توهین به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

انتهای پیام/آ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد