رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محور چابکسر- رامسر با میزان یک میلیون و 218 هزار و 457دستگاه پرت

 

محور چابکسر- رامسر با میزان یک میلیون و 218 هزار و 457دستگاه پرترددترین محور خروجی استان گیلان

افتتاح 17 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس از سوی بسیج سازندگی گیلان
رشت - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح 17 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس از سوی بسیج سازندگی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هامون محمدی افزود: از این تعداد پروژه هشت باب منزل مسکونی محرومان در روستاهای اسالم تالش، صیقل سرای پره سر، گیلده و تحن کویه آستانه اشرفیه، رحیم آباد رودسر، روستای کفت مژده ماسال و پیرکوه سیاهکل به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

وی اظهارداشت: همچنین در شش نقطه از روستاهای لاهیجان و آستانه اشرفیه کار بازسازی گلزارشهدا به اتمام رسیده ودراین هفته به بهره برداری می رسد.

5600 نفر از خدمات امدادی هلال احمر گیلان در سه ماهه تابستان بهره مند شدند

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با اجرای طرح امداد و نجات جاده ای و ساحلی در تابستان امسال در 33 پایگاه ثابت و موقت امدادگران این جمعیت با انجام 815 ماموریت امدادی به مصدومان و حادثه دیدگان حوادث و تصادفات جاده ای، آبگرفتگی و سیل، سقوط از ارتفاع، غریق دریا در شهرستانها خدمات کمک های اولیه و امداد و نجات ارائه کردند.

 جمشید محمدی افزود: انتقال مصدومان به مراکز درمانی و بیمارستان، توزیع بسته های غذایی و اسکان موقت مسافران و در راه ماندگان از دیگر فعالیتهای انجام گرفته در این مدت بوده است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان با هدف ایجاد آرامش و اطمینان خاطر هموطنان در شعب و پایگاه های امداد و نجات و به همراه تجهیزات و امکانات کامل امدادی و آمبولانس های پیشرفته در مسیرهای پرتردد و حادثه خیز استان آماده ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان است.

 افزایش 19 درصدی تردد در محورهای استان

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت: طبق آمار دریافتی از 19 دستگاه تردد شمار طی سه ماهه فصل تابستان در مجموع 36 میلیون و 965 هزار و 489 دستگاه خودرو در راه های استان تردد داشته در ضمن سه میلیون و 725 هزار و 11 دستگاه به استان وارد و سه میلیون و 893 هزار و 909 دستگاه وسایل نقلیه از استان خارج شدند.

سبحان الله علیپور افزود: از شش محور ورودی و خروجی استان، محور آزاد راه قزوین - رشت با میزان یک میلیون و 178هزار و 890 خودرو پرترددترین محور ورودی استان و محور چابکسر- رامسر با میزان یک میلیون و 218 هزار و 457دستگاه پرترددترین محور خروجی استان شدند.

وی ادامه داد: آمار مقایسه ای نسبت به مدت مشابه سال قبل نشانگر افزایش 23 درصدی در محورهای ورودی و افزایش 15 درصدی در محورهای خروجی گیلان است.

 برگزاری نمایش رزمی فرهنگی بازسازی عملیات بدر در رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم برگزاری نمایش رزمی فرهنگی بازسازی عملیات بدرگفت: عملیات بدر یکی از عملیاتهای فنی و مهم سپاه بود.

سردار هامون محمدی افزود: سپاه بعد از عملیاتهای والفجر شش و خیبر که ضربات سنگینی به دشمن وارد ساخته بود با وجود اطلاع ازآمادگی های لازم دشمن از نظر تجهیزات، استحکامات و نیرو، ابتکار عمل را دردست گرفت و پیروزیها و موفقیتهای خوبی در این عملیات بدست آورد.

وی اظهارداشت: عملیات بدر با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در ساعت 23 روز 19 اسفند ماه سال 1363 در شرق دجله و منطقه هورالهویزه آغاز شد و ضربه شدیدی به ماشین جنگی عراق وارد کرد.

نمایش رزمی فرهنگی بازسازی عملیات بدر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و اعلام رمز عملیات که به جهت جسارت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام  با نام یا رسول الله ( ص) آغاز و رزمندگان اسلام با تسخیر سنگرهای کمین دشمن فرضی و تصرف خط تدافعی آنان عملیات را با پیروزی به اتمام رساندند.

این رزمایش هر شب از ساعت 19:45 آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد