رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است 

 امام جمعه رامسر: 

تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است

امام جمعه رامسر:
تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: هر تحریمی که علیه ایران صورت گیرد استقامت و ایستادگی ملت ایران را صدچندان خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر اظهار داشت: اگر انسان تقوا را سرلوحه خود قرار دهد رستگار خواهد شد و مکر و حیله دشمنان بر او اثری نخواهد داشت.

با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران بیان داشت: هرچند کشورهای بیگانه تمام تلاش خود را به کارگرفته بودند که این اجلاس برگزار نشود و یا در صورت برگزاری اهمیت زیادی به آن داده نشود، اما این اجلاس از دوره‌های قبل بسیار با عظمت‌تر و در خور ملت ایران برگزار شد.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در مورد تحریم‌ها تصریح کرد: تحریم‌ها ایران را می‌سازد و استقامت و بردباری ما را صد چندان می‌کند.

مرتضوی گفت: سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد آنچنان تاثیرگذار بود که روسای جمهور دیگر کشورها این روحیه انقلابی رهبری انقلابمان را ستودند و نتوانستند از چارچوب سخنان و گفتار این رهبر آگاه و فرزانه خارج شوند.

سید جلیل مرتضوی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد اذعان داشتند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق همه کشورها است نه اینکه بعضی از قدرت‌ها به آن دسترسی و بقیه کشورها از دستیابی به آن محروم باشند.

این مقام مسوول تاکید کرد: ما باید به خود ببالیم که چنین رهبری داشته و باید شکر آن را بجا آورده و برای سلامتیشان دعا کنیم.

امام جمعه رامسر گفت: دیگر فرصت آن رسیده که نگاه حق‌طلبی در دل جهان طنین‌انداز شود نه قدرت زور و زرق و برق، زیرا که حقوق بشر ابزاری در دست استعمار برای سرنگونی و در فشار قراردادن دیگر کشورها شده است.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

اخبارمرتبط :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد