رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم

خبرگزاری فارس: اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم 

امام جمعه رامسر:

اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم
امام جمعه رامسر:
اجازه ورود کوردلان به بدنه انقلاب را ندهیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: هیچ قدرتی بالاتر از دوستی و همکاری نیست و نباید اجازه دهیم کوردلان به راحتی درون انقلاب رخنه کرده و اهداف شومشان را عملی سازند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌هایی بوده‌اند که در مسیر انقلاب  و آرمان‌های بلندشان به شهادت رسیدند.

این مسئول اظهار داشت: آنها چون خاری در چشم منافقان و کوردلان بوده و از رسیدن  دشمنان انقلاب به اهداف پلیدشان جلوگیری می‌کردند.

مرتضوی ادامه داد: از همین رو این شهیدان عزیز را به شهادت رساندند غافل از اینکه هزاران رجایی و باهنر در ایران زندگی و هر روز متولد می‌شوند.

وی تصریح کرد: هفته دولت زمانی است که به گوشه‌ای از عملکرد دولت توجه کرده و پاسدار خون‌هایی باشیم که برای امنیت و آرامش ما ریخته شده‌اند و هرگز به دامان خانواده‌هایشان بازنگشتند.

مرتضوی با تشکر از عملکرد غلامرضا خلعتبری در مقام سرپرست فرمانداری رامسر ادامه داد: وی با کوشش و تلاش شبانه‌روزی به امور شهرستان رسیدگی کرده و نشان داده‌اند که دوستدار انقلاب و نظام بی‌هیچ منتی هستند و  آنچه برایشان مهم است نظام و رهبری نظام است.

این مسئول اذعان داشت: به همدیگر محبت کرده و دست در دست هم قرار دهید تا بتوانید مشکلات را از سر راه برداشته و دشمنان را از خود ناامید کنید.

مرتضوی متذکر شد: هیچ قدرتی بالاتر از دوستی و همکاری نبوده و نباید اجازه دهیم کوردلان به راحتی در درون ما رخنه کرده و اهداف شومشان را عملی سازند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد