رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گزارشی از جلسه معارفه فرماندار رامسر

خبرگزاری فارس: 60 متر ساحل دریاها را آزاد کردیم / آپارتمان‌های چند طبقه در سواحل احداث نشود 

گزارشی از جلسه معارفه فرماندار جدید رامسر

معاون استاندار مازندران:
60 متر ساحل دریاها را آزاد کردیم / آپارتمان‌های چند طبقه در سواحل احداث نشود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: 60 متر ساحل دریاها را آزاد کردیم و انتظار نداریم آپارتمان‌های چند طبقه در سواحل احداث شود.


گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، هادی ابراهیمی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری رامسر که به منظور معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد خواستار فعال شدن گروه‌های مبارزه با مواد مخدر در غرب مازندران شد.

ابراهیمی بیان کرد: رسیدگی لازم در امر مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های سرپرست فرمانداری رامسر تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را بر این امر گذاشتیم تا فرماندار رامسر در اسرع وقت انتخاب و از نیروهای بومی منطقه برای امر فرمانداری برگزینیم ولی نیرویی که از وزارت کشور باشد در زمان فعلی پیدا نکردیم که از مردم و استعدادهای منطقه باشد.

ابراهیمی ادامه داد: تمام سخنان امام جمعه رامسر صحیح بوده و باید تلاش بیشتری برای عمران و آبادانی این شهرستان و مردم متدینش صورت گیرد.

وی افزود: 60 متر ساحل دریاها را آزاد کردیم و انتظار نداریم آپارتمان‌های چند طبقه در سواحل احداث شود.

ابراهیمی خطاب به فرماندار رامسر بیان کرد: کارگروه‌های اشتغال باید در رامسر پایه‌ریزی شود و نیز امور عمرانی شهرستان رسیدگی شده تا در زمان معین و تعیین شده به سرانجام و نتیجه برسد.

فرماندار جدید رامسر نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانم خواسته‌های مردم رامسر را به ثمر رسانده و خاطره خوبی مردم رامسر از من به یادگار داشته باشند.

رستم زرودی تصریح کرد: در دولت‌های نهم و دهم خدمات زیادی در مناطق شهری و روستایی به  ویژه عمران روستاها صورت گرفته و من درددل‌های مردم منطقه را شنیده و خواهم شنید و تمام سعی خود را در آبادانی این شهرستان زیبای جهانی خواهم کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد