رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حمایت هایی برای کودکان شهرستان های رامسر

خبرگزاری فارس: دولت در مازندران به کمیته امدادی‌ها سرانه درمان می‌دهد

حمایت هایی برای کودکان شهرستان های رامسر

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران:
دولت در مازندران به کمیته امدادی‌ها سرانه درمان می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از اختصاص 5 میلیارد و 898 میلیون ریال اعتبار از سوی دولت برای سرانه بیمه و درمان مددجویان کمیته امداد در استان به صورت ماهانه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود ثابت قدم بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری اظهار داشت: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 6 هزار و 700 خانوار با جمعیت 11 هزار و 900 نفر از زنان سرپرست خانواده و مجریان طرح‌های اشتغال در مازندران از مزایای این طرح شامل مستمری‌بگیری و بازنشستگی بهره‌مند شدند.

وی در ادامه افزود: ماهانه 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها به این امر اختصاص یافته و بقیه توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

ثابت قدم با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه، مسکن، درمان، معافیت‌های سربازی و وام‌های قرض‌الحسنه از فعالیت‌های این معاونت است، خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته 13 میلیارد ریال در بخش هزینه‌های درمانی برای 56 هزار و 300 مراجعه کننده به مراکز درمانی طرف قرارداد هزینه شد.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال مددجوی این نهاد که مشکل تغذیه‌ای دارند نیز از سرفصل فعالیت‌های معاونت سلامت کمیته امداد است، گفت: در سال‌ جاری یک هزار و 100 نفر از این کودکان از مزایای تغذیه‌ای بهر‌ه‌مند شدند.

وی میزان هزینه اختصاص یافته به این بخش را 880 میلیون ریال برشمرد و ادامه داد: این حمایت‌های برای کودکان شهرستان‌های رامسر، سوادکوه، قائمشهر، نکا، گلوگاه و شهر کیاسر انجام شده است.

  معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران در پایان مددجویانی که از مزایای بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران استفاده می‌کنند را 28 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد