رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر میزبان جام ورزشی کشورهای عضو اکو است

خبرگزاری فارس: مازندران میزبان جام ورزشی کشورهای عضو اکو است 

رامسر میزبان جام ورزشی کشورهای عضو اکو است
مدیرکل گردشگری مازندران:
مازندران میزبان جام ورزشی کشورهای عضو اکو است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در آینده نزدیک استان مازندران میزبان جام ورزشی کشورهای اکو است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سیف‌الله فرزانه ظهر امروز در دومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران که در رامسر برگزار شد، بیان کرد: لازم است در این بخش به صورت جدی سرمایه‌گذاری کنیم و موقعیتی را به وجود بیاوریم تا مردم به جای اینکه تنها از جنگل به دریا نگاه کنند، از منظری بسیار زیبا از ساحل دریا به جنگل نگاه کنند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری و توریسم‌پذیری یک صنعت بدون آلایندگی است، اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی که در بخش صنعت گردشگری ورود پیدا می‌کنند ضمن ایجاد اشتغال بومی و پایدار بهترین و پایدارترین و سالم‌ترین شغل را از نظر زیست محیطی راه‌اندازی می‌کنند.

فرزانه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک استان مازندران، میزبان جام اکو خواهد بود، تصریح کرد: باید با انجام مطالعات زیرساختی از وجود سرمایه‌گذاران متناسب با دغدغه خود و همچنین دولت بهره‌مند شد و به گونه‌ای عمل کرد که استفاده از دریا و سواحل آن از حالت سنتی خارج شود و بتوان به شکل علمی دریا را برای گردشگران بومی، ملی و بین‌المللی مهیا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با موافقت با ساخت پروژه ساحلی مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز- تله کابین رامسر اظهار داشت: از آنجایی که این طرح به صورت فنی و مهندسی توسط کارشناسان این مجموعه ارائه شده و هیچگونه خسارتی برای منابع طبیعی و محیط زیست ندارد بنابراین تمام تلاش خود را با همکاری مدیران استانی به کار گرفته تا این بخش از مجتمع شهر سبز رامسر نیز به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد