رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انتخاب سیاسی فرماندار یا نادیده گرفتن منافع مردم!/محمدرضابهرامی

انتخاب سیاسی فرماندار یا نادیده گرفتن منافع مردم!/محمدرضابهرامی

منبع:http://www.puzkhand.blogsky.com/1391/04/21/post-252/

پس از آنکه محمدصالح رضاخانی ،فرماندار سابق شهرستان رامسر به دلیل نسبت خانوادگی با یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم در حوزه انتخابیه و مغایرت این موضوع با قانون انتخابات ،استعفای خود را اعلام کرد ،بلافاصله ساعاتی بعد قرعه تصدی این پست به نام غلامرضا خلعتبری افتاد و مقرر شد وی با حفظ سمت معاونت فرمانداری ،سرپرستی فرمانداری را نیز عهده دار شود.

حال با گذشت 5 ماه از این موضوع و عدم انتخاب فرمانداری مناسب یا معرفی سرپرست فرمانداری به عنوان فرماندار ،ابهاماتی جدی در بین مردم به وجود آمده است.

با توجه به مراجعات عمومی "لبریزان کاسه صبر" رسانه بر خود وظیفه دانسته تا ابعاد مختلف این موضوع را بررسی نماید تا شاید تصمیم گیران مرکز استان ،گوشه ترحمی یه این شهرهمیشه مظلوم افکنند و گره کور مشکلات آن باز شود.

حال با توجه به اینکه شهرستان رامسر یکی از نادر شهرستان هایی است که دستگاههای اجرایی به دلایلی نا معلوم تمایل چندانی نسبت به در اختیار قرار دادن اطلاعات نو و به روز به اصحاب رسانه خصوصا به افرادی که فارغ از وابستگی به دستگاههای دولتی مشغول به فعالیت هستند ندارند ولی شواهد و شایعات از احتمال برگزیدن افراد مشهوری چون بخشدار تنکابن ،معاون فرماندار تنکابن،فرمانده سپاه رامسر و... به سمت فرمانداری وجود دارد.

همگان می دانیم که هم اکنون نام رامسر را به عنوان شهرستان گردشگر پذیری ،عروس شهرهای ایران،بهشت زمینی خدا و... مزین نموده و بعدها به نام شهر فرودگاهی ،شهر خلع ید سرمایه گذار هتل هفت ستاره ،شهر سرپرست های ادارت  و... خواهند نمود ولی بی توجهی های موجود ،در قیاس با نامهای زیبای فعلی آن قابل توجیه نیست .

بی توجهی هایی که از این شهرستان عجوزه ای ساخته که همه روزه مشکلات پیش روی آن دل عاشقانش را به درد آورده و آنها از خود می پرسند که چه کسانی و با چه انگیزه ای چنین جفا روا می دارند و هر روز چنگال آهنین بر چهره آن می کشند.

با توجه به طرح موضعیات فوق و بنا به مُرّ قانون استاندار موظف است پس از 1 ماه از معرفی سرپرست فرماندار ،فرماندار جدید را معرفی نماید ،حال با گذشت مدت زمان طولانی انتظار داریم حداقل استاندار مازندران با نظر گرفتن شراط خاص این شهرستان به مردمانش پاسخ دهد که :

1-    چه اندازه به سرنوشت این  شهرستان حساس بوده است؟

 

2-آیا قحط الرجال است که حتما بایستی به جای معرفی افراد دلسوز به سرنوشت این شهرستان به سمت فرماندار ،افرادی از جریانی خاص  تصدی فرمانداری شهرستان را به عهده گیرند؟

3-    5ماه فرصت بسیار زیادی است که شهرستان بدون داشتن فرماندار ،معاون فرماندار ،نماینده ای در مجلس شورای اسلامی ،عدم داشتن سرپرستی برای دفاع از حقوقش در مجلس شورای اسلامی  و تنها با در اختیار داشتن یک سرپرست به حیات خود ادامه داد.خسارات ناشی از این تعلل بر عهده چه کسی یا چه کسانی است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد