رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

توزیع 5 هزار جلد کتاب قصه های اعتکاف در مازندران و رامسر

توزیع 5 هزار جلد کتاب قصه های اعتکاف در مازندران و رامسر

زرقانی:
توزیع 5 هزار جلد کتاب قصه های اعتکاف در مازندران
بابل - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران توزیع پنج هزار جلد کتاب قصه های اعتکاف بین معتکفان استان خبر داد.

علیرضا زرقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد پنج هزار جلد کتاب قصه های اعتکاف برای معتکفان تهیه و تولید شد که سه هزار جلد آن در سال گذشته و دو هزار جلد امسال بین معتکفان مازندران توزیع شد و کتاب خاطرات معتکفان که مجموعه ای از خاطرات آنان در اعتکاف سال گذشته بوده در حال تدوین است.

وی، از توزیع دو هزار بروشور ویژه اعتکاف خبر داد و گفت: همزمان با توزیع بورشور، مسابقه خاطره نویسی و نجوا با امام زمان (عج) بین معتکفان برگزار می شود و از مجموع خاطرات جمعبندی شده بهترین خاطره انتخاب و به نفرات برتر این مسابقات اهدایی از قبیل پنج کمک هزینه به عتبات عالیات و دهها جایزه ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از تهیه و تولید هزار و 500 جلد کتاب سه قدم مانده به صبح ویژه نامه اعتکاف خبر داد و یادآور شد: در راستای تهیه و توزیع کتاب بین معتکفان، کتاب اعتکاف آیت الله مکارم شیرازی به روحانیونی که در محل اعتکاف حضور داشته و برپایی نماز جماعات را برعهده داشتند اهدا شد.

زرقانی به اعزام اساتید و روحانیون مطرح کشوری در محل برگزاری اعتکاف مازندران اشاره کرد و افزود: آیت الله سید رحیم توکل در منطقه شرق مازندران در مساجد جامع شهرهای بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری و قائم شهر، آیت الله خوانساری در منطقه غرب استان در شهرهای رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت و نور و مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در شهرهای سوادکوه، کیاکلا و جویبار در موضوعات آداب، احکام و مراقبت زمان اعتکاف و پس از آن به سخنرانی پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد