رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل

خبرگزاری فارس: حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است
امام جمعه رامسر:
حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است

امام جمعه رامسر:
حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حق‌طلبی همه انسان‌های آزاده در جهان الهام گرفته از اندیشه‌ها و سیره‌های امام خمینی(ره ) است.

خبرگزاری فارس: حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: غم از دست دادن امام خمینی (ره) فقط  متعلق به ایران و تشیع نبود بلکه برای جهان اسلام و ادیان دیگر نیز غمی بزرگ بوده و جبران آن بسیار سخت بود.

وی اظهار داشت: امام راحل با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود برای همگان الگو بوده و یک انسان قوی و مصمم در همه عرصه‌ها و برای همه نگاه‌ها محسوب می‌شد که توانست نگاه جوامع را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: اندیشه‌های ناب و پیامبرگونه امام راحل باعث پیدایش بیداری اسلامی در جهان امروز شد و حق‌طلبی همه انسان‌های آزاده در اقصی نقاط جهان الهام گرفته از اندیشه‌ها و سیره‌های امام خمینی(ره ) است.

امام جمعه رامسر ادامه داد: امام راحل، عزت و شرف از دست رفته مردم ایران را به آنان بازگرداند و این هویت را زنده کرد.

مرتضوی ابراز داشت: اگر امروز کشور ایران در عرصه‌های فناوری هسته‌ای، نانو تکنولوژی، دفاعی، پزشکی و علمی در برابر جهانیان قد علم می کند به برکت همان رهنمودهای امام راحل و پس از آن نیز فرزند خلفش ولی فقیه‌مان مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: غم از دست دادن امام راحل برای مردم ایران بسیار سخت بود، اما در آن شرایط سخت خبرگان رهبری، انتخابی بجا و مدبرانه انجام دادند که همانا انتخاب مقام معظم رهبری بود که همه نگاه‌ها این انتخاب را تحسین کردند.

مرتضوی همدلی و وحدت بین مردم و مدیران را راهگشای بسیاری از مسایل دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه ما در برابر ولایت فقیه بسیار سنگین بوده و باید همه آحاد ملت در کنار ولایت فقیه قرار بگیرند.

امام جمعه رامسر در پایان گفت: دین ما دین رافت و مهربانی است و این نگاه باید همگانی شده و بزرگترین وظیفه ما نیز پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های امام راحل است که در سایه همدلی امکان می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی20/گ100

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد