رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه ناحیه رامسر: مانند حماسه سوم خرداد در تاریخ هیچ جنگ

خبرگزاری فارس: مانند حماسه سوم خرداد در تاریخ هیچ جنگی خلق نشد
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
مانند حماسه سوم خرداد در تاریخ هیچ جنگی خلق نشد

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
مانند حماسه سوم خرداد در تاریخ هیچ جنگی خلق نشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر حماسه‌ای جاویدان است که در تاریخ هیچ جنگی در دنیا این چنین حماسه‌ای آفریده نشده است.

خبرگزاری فارس: مانند حماسه سوم خرداد در تاریخ هیچ جنگی خلق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بیان داشت: عزت و شرف امروز ایران، مرهون خون پاک شهدای صدر انقلاب و به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس است.

حمیدی افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر حماسه‌ای جاویدان است که در تاریخ هیچ جنگی در دنیا این چنین حماسه‌ای آفریده نشده است.

وی اضافه کرد: رزمندگان جان برکف ایران در عملیات بیت المقدس با توجه به  کمبود امکانات جنگی توانستند با ایمان خود و گوش دادن به فرامین امام راحل علاوه بر آزاد سازی خرمشهر 570 کیلومتر از اراضی اشغالی را نیز آزاد کنند.

حمیدی در ادامه با برشمردن فیوض‌های اخلاقی رزمندگان در جبهه جنگ اظهار داشت: در این عملیات، توانستیم غنایم بسیاری را نیز از جمله 150 دستگاه تانک و نفربر، 9 هزار و 500  عدد مین، 30 دستگاه جیپ حامل مهمات جنگی وجود 19 هزار نفر اسیر را بدست بیاوریم که موجب شده بود تا برجسته‌ترین کارشناسان نظامی دنیا انگشت حیرت بر دهان بگیرند.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: رزمندگان ایرانی با دست خالی این پیروزی را بدست آوردند و خرمشهر بعد از 20 ماه اشغال به میهن بازگشت و صدام که در مصاحبه‌اش اعلام کرده بود " اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید مهم‌ترین بندر عراق یعنی بصره را به آنان خواهم داد" یک هفته پس از آزاد سازی خرمشهر در صدا و سیما حاضر نشد.

وی عزت و شرف ایران را حاصل تلاش صادقانه و سلاح الله اکبر رزمندگان و شهدا  دانست و تاکید کرد: امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید چون گذشته با وحدت، اتحاد و همدلی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و مانند همیشه سربلند بیرون بیاییم.

در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان رامسر نیز گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و ایثار است.

وی افزود: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان به خدا و ائمه اطهار به کمک امکانات بسیار کم جنگی آمد و موجب پیروزی آنان شد.

این مسئول ابراز داشت: سوم خرداد نماد دفاع ارزشی و ماندگار در تاریخ جنگ ایران است که جوانان ما توانستند با اراده پولادین و تقوای خود غیرممکن را به ممکن تبدیل کردند و شهدای ما پیامشان این است که مدیران ما باید رضایت خدا و مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/گ100

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد