رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: اعزام 30 هزار نفر مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحا

خبرگزاری فارس: اعزام 30 هزار نفر مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
اعزام کاروان رامسریها به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد
اعزام 30 هزار نفر مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: ‌امسال 30 هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعزام می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحمت‌الله صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: سهمیه اعزام زائران به بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) از مازندران 22 هزار نفر است، اما باید 30 هزار نفر اعزام کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سال گذشته، شرایط قیمت اتوبوس‌ها متفاوت بود، متذکر شد:‌ باید برای یکسان‌سازی قیمت‌ها تدبیری اندیشیده شود.

صادقی با تاکید بر هماهنگی برای تامین ظرفیت سوخت مورد نیاز استان در این مدت، گفت: ‌بسته فرهنگی برای زائران از وسایل و ملزوم‌های مهم است.

این مسئول با اشاره به اعزام کاروان پیاده زائران از شهرهای بابل و آمل یادآور شد:‌ این حرکت به مدت چندین سال است که انجام می‌شود و از جمله کارهایی است که نیاز به پشتیبانی شهرستانی دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مسیر رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در جاده کندوان مشکلات ترافیکی بود، افزود:‌ این مسائل به دلیل تعطیلات و سرریز شدن مسافران از تهران به سمت مازندران است که باید اقدامات ویژه انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: ‌سال گذشته بیش از 35 هزار نفر به مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) اعزام شدند.

انتهای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد