رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای ویژه‌برنامه یاس نبوی در جوار 9 امامزاده رامسر

خبرگزاری فارس: اجرای ویژه‌برنامه یاس نبوی در جوار 9 امامزاده رامسر
رئیس اوقاف رامسر خبر داد
اجرای ویژه‌برنامه یاس نبوی در جوار 9 امامزاده رامسر
نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس اوقاف رامسر خبر داد
اجرای ویژه‌برنامه یاس نبوی در جوار 9 امامزاده رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف رامسر از اجرای اجرای ویژه‌برنامه یاس نبوی در جوار 9 امامزاده رامسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مراسم سوگواری یاس نبوی به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، فاطمه زهرا (س) با حضور محبان خاندان عصمت و طهارت در جوار امامزادگان آقاپلاسید و آقابسمل رامسر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام حسین قبادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در گفت‌وگو با فارس گفت: مراسم سوگواری یاس نبوی در جوار 9 امامزاده شهرستان رامسر برگزار شد.

وی افزود: در راستای پیروی از منویات رهبری، مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ویژه برنامه‌های فرهنگی را در کنار معصوم‌زادگان در ایام ویژه سال اجرا می‌کند.

این مسئول ابراز داشت: شهرستان رامسر نیز در طی سال برنامه‌های متنوعی را با عنوان‌های مختلف و در مناسبت‌های گوناگون در کنار معصوم‌زادگان برگزار می‌کند.

قبادی گفت: یکی از این برنامه‌های ویژه و شاخص، برگزاری مراسم سوگواری یاس نبوی است که به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با عرض تسلیت به تشریح فضایل اخلاقی و سیره زهرای مرضیه (س) پرداخت و گفت: بعد از ارتحال پیامبر گرامی اسلام، طرفداران وی به چند دسته تقسیم شدند که همین تقسیم‌ها باعث بروز اتفاقات تلخی شد.

وی افزود: آنهایی که با حضرت علی (ع) بیعت کرده بودندٰ چند ماه پس از این حادثه به 14 حزب خطرناک تبدیل شدند.

تسخیری اضافه کرد: این 14 نفر با تفکرات خطرناک نفاق‌آمیز که در ظاهر دوست پیامبر بودند در مدینه النبی‌ با امضای صحیفه‌ای عهد بستند که نگذارند بعد از پیامبر (ص) علی (ع) حتی برای یک ساعت بر منبر نشیند.

این مسئول ابراز داشت: چهره‌هایی که در ظاهر انقلابی، متدین، حافظ کل قرآن و نماز شب‌خوان بودند برای بدست آوردن قدرت و ثروت فاطمه (س) را در لای درب منزلش به شهادت رساندند.

وی در ادامه اظهار داشت: دقت داشته باشید که اگر منافقین در راس قدرت قرار گیرند و چهره انقلابی داشته باشند، اینان امین نیستند و جز خیانت به اسلام و انقلاب کار دیگری نخواهند کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد