رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات دانش آموزی قرآن،اذان و نهج البلاغه در رامسر

مسابقات دانش آموزی قرآن،اذان و نهج البلاغه در رامسر



کاوه در گفتگو با مهر:
91 دانش آموز مازنی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس گروه قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران از راهیابی 91 دانش آموز مازندرانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن،اذان و نهج البلاغه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالقاسم کاوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سی امین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه ، با راهیابی 91 دانش آموز مازندرانی به مرحله کشوری شامگاه دوشنبه در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر پایان یافت.

وی گفت: مرحله کشوری تابستان امسال برگزار و مازندران در مسابقات سال گذشته حائز رتبه هابی برتر شد و امیدواریم امسال خوش بدرخشد.

کاوه  افزود: همه ساله این مسابقات در رشته های هفتگانه قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، اذان، احکام ، انشای نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و در این دوره حدود 200 هزار دانش آموز مازندران در مرحله شهرستانی شرکت کردند.

وی یادآور شد: درمرحله استانی سی امین دوره این مسابقات دو هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های تحصیلی راهنمایی و متوسطه شرکت که 91 دانش آموز به مرحله کشوری راه یافتند. یکی از ویژگی های ممتاز این دوره از مسابقات استفاده از داوران بین المللی بوده است.

رئیس گروه قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه یک دوره کلاس تقویتی و تخصصی به مدت سه شبانه روز با حضور مربیان بین المللی رشته های هفت گانه برای نفرات برتر برگزار می شود اظهار داشت: امسال با قوت بیشتری در مسابقات کشوری شرکت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد