رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در حالی که مشایی برای شهر رامسر زحمت کشیده اینچنین به وی اهانت م

 

در حالی که مشایی برای شهر رامسر زحمت کشیده اینچنین به وی اهانت می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' سید علی اکبر طاهایی ' روز شنبه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در ساری ، افزود : اینکه نمایندگان مازندران نیز به این نکته بی توجهی می کنند ، جای تاسف دارد.

وی گفت : معتقدم در حق نیروهای مازندرانی در دولت اجحاف زیادی شده و نمایندگان استان در مجلس و بعضی از مسوولان دولتی به این موضوع توجه نمی کنند و حتی به مساله دامن می زنند.

استاندار مازندران اظهار داشت : انفصال از خدمت و محکومت قضایی معاون وزیر چه ربطی به وزیر دارد و اصلا مدارک این اتهام کجاست.

در پی انتصاب 'سعید مرتضوی' به عنوان مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی با امضای وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در روزهای پایانی سال 90 ، برخی از نمایندگان با جمع آوری امضا ،‌ استیضاح شیخ الاسلامی را خواستار شدند.

طاهایی با اشاره به آنچه که وی خدمات ارزنده ' مشایی ' به عنوان یکی دیگر از نیروهای مازندرانی در دولت نامید ، گفت : در حالی که مشایی برای شهر رامسر به عنوان مهم ترین شهر در صنعت گردشگری کشور و جهان خدمات ارزنده ای از جمله اختصاص 800میلیارد ریال اعتبار برای بین المللی کردن فرودگاه آن انجام داده است ، اینچنین به وی اهانت می شود.

وی افزود : اگر آقای مشایی نظریه ای را مطرح کرده که من به غلط و یا درستی آن کاری ندارم ، نباید به دیگر خدمات وی بی توجهی شود.

استاندار مازندران همچنین به اهمیت توجه به صنعت گردشگری استان اشاره و تاکید کرد : صنعت گردشگری مازندران باید متناسب با آیین و سنن و آداب و رسوم دینی و الهی مردم گسترش یابد.

وی افزود : معتقدم حتی گردشگران خارجی خودشان را با سنت و قواعد احکام الهی وفق داده و علاوه بر اینکه با پوشش مناسب سفر خواهند کرد ، ضوابط اخلاقی و اجتماعی را نیز رعایت می کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد : مازندرانی ها گردشگری را با سنت الهی حسینی ، فاطمی می خواهند.

وی همچنین به اهمیت ارایه خدمات مناسب به گردشگران و توسعه زیر ساخت های این صنعت اشاره کرد و گفت : در این راستا کمیته زیبا سازی ورودی و خروجی شهرهای مازندران شکل گرفته است.

طاهایی افزود : امسال پنج میلیارد ریال برای زیبا سازی شهرهای استان مازندران تخصیص یافته است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت طرح دریا و ساماندهی آن در جهت توسعه صنعت گردشگری ، گفت : علاوه بر اعتبارات ویژه ، استانداری پنج میلیارد ریال برای طرح های سالمسازی در اختیار بسیج سازندگی قرار داده است.

وی افزود : به طور یقین از طریق صنعت گردشگری ، میراث تاریخی و فرهنگی و صنایع دستی نیز احیا شده و گسترش خواهد یافت.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از اعضای کمیته های ستاد تسهیلات سفر از جمله دانشگاه علوم پزشکی ، حمل و نقل ، خدمات شهری ، راه و ترابری و هلال احمر ، گفت : همه ما موظف هستیم تمامی زمینه ها را برای حضور بیشتر مسافر و گردشگر به استان فراهم کنیم.

استان مازندران در تعطیلات نوروز سال 91 پذیرای حدود 16میلیون گردشگر بود.

ستاد تسهیلات سفر استان مازندران که به عنوان ستاد دائمی در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مستقر بوده است ، مراسم را تحت عنوان تجلیل از نوروزبانان بی نوروز برگزار و از خدمات اعضای ستاد تجلیل کرد.ک/2

2585/1654/506

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80077845

استاندار مازندران از طرح استیضاح وزیر کار انتقاد کرد

ساری - استاندار مازندران از طرح استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و گفت : درشرایط کنونی که مقام معظم رهبری بر همدلی و هم افزایی مجلس و دولت و ارایه خدمات مطلوب به مردم تاکید دارد ، نمایندگان در صدد استیضاح بی مورد وزیر کار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد