رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری در رامسر

دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری در رامسر

رییس کمیته امدادامام (ره) شهرستان رامسر خبرداد:
۱۶ پایگاه آماده دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری در رامسر


سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های خیر خواهانه و انسان دوستانه جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

ایلنا: رییس کمیته امدادامام (ره) شهرستان رامسر گفت: ۱۶ پایگاه ثابت و سیاراین شهرستان در روز جشن نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

به گزارش ایلنا از رامسر، علی اکبر سیدی افزود: سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های خیر خواهانه و انسان دوستانه جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت و امسال نیز زنگ احسان و نیکوکاری ۱۷ اسفند ماه در تمامی مدارس شهرستان نواخته و برنامه محوری نیز دردبیرستان دخترانه راه زینب (س) با حضور مسولان و اولیاء به اجرا در می‌آید.

وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون نیز بیش از ۱۱ میلیاردو و ۵۳۲ میلیون و ۵۲۲ هزار ریال در قالب مستمری، درمان، فرهنگی رو... پرداخت شده است و امسال همچنین حدود ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات وام اشتغال و مشاغل خانگی به تعداد ۳۷۰ نفر پرداخت گردیده که از این حیث جزو شهرستانهای بر‌تر استان می‌باشیم در سال گذشته نیز ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۱۳۶ هزار ریال وام اشتغال پرداخت شد.

سیدی افزود: مجموع کمک‌های سال گذشته این نهاد در زمینه‌های مستمری اجاره مسکن، درمان، فرهنگی، عمرانی و... ۱۴ میلیاردو ۸۳۱ میلیون و ۲۵۵ هزار ریال بوده است.

وی بیان داشت: ۱۵۱۱خانوار به تعداد ۲۵۳۷ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان هستند که از این تعداد ۱۳۱ نفر دانش آموز، ۲۳۳ نفر دانشجو و طلبه و ۱۲۲ یتیم هستند.

پایان پیام

1390/12/16 - 14:38:59
کد خبر : 248617
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد