رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افزایش 10 درصدی حضور مردم رامسر در انتخابات

خبرگزاری فارس: فروغ‌خلعتبری: افزایش 10 درصدی حضور مردم رامسر در انتخابات

افزایش 10 درصدی حضور مردم رامسر در انتخابات

تا انتخابات نهم-263
فروغ‌خلعتبری: افزایش 10 درصدی حضور مردم رامسر در انتخابات

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر گفت: پیش‌بینی می‌شود حضور مردم رامسر در انتخابات بیش از 10 نسبت به دوره گذشته افزایش داشته باشد.

 

غلامرضا فروغ‌خلعتبری در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود:  با توجه به سرکشی‌های انجام شده از شعب اخذ رای در سطح شهرستان از ساعات اولیه امروز حضور مردم چشمگیر و رضایت‌بخش بود.

وی اظهار داشت: سرکشی‌های انجام شده توسط اعضای هیئت اجرایی و بازرسان به طور مستمر از شعب اخذ رای نشانگر این است که حضور مردم در پای صندوق‌های رای هر لحظه رو به افزایش است.

خلعتبری اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم میزان رای مردم در این دوره از انتخابات در سطح شهرستان رامسر نسبت به دور گذشته بیش 10 درصد افزایش داشته باشد.

وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی فرمانداری و تعامل  و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی رامسر مشکل خاصی تا به این لحظه نداشتیم.

سرپرست فرمانداری رامسر در ادامه بیان داشت: به دلیل استقبال بیش از حد مردم در بعضی از شعب اخذ رای به ویژه مناطق روستایی با کمبود تعرفه‌های اخذ رای مواجه شدیم که برای آن شعب تعرفه اخذ رای ارسال شد.

رئیس ستاد انتخابات رامسر در پایان با قدردانی از مردم فهیم رامسر به دلیل لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: در این دوره از انتخابات در شهرستان رامسر بیش از 50 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/ر20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد