رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ورود شیرابه زباله به زمین‌ کشاورزی و رودخانه‌‌های رامسر

خبرگزاری فارس: ورود شیرابه زباله به زمین‌ کشاورزی و رودخانه‌‌های رامسر
ورود شیرابه زباله به زمین‌ کشاورزی و رودخانه‌‌های رامسر
فرماندار رامسر مطرح کرد:
ورود شیرابه زباله به زمین‌ کشاورزی و رودخانه‌‌های رامسر

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر به معضل زباله که در منطقه گردشگرپذیر جواهرده رامسر دفن می‌شود به عنوان مشکل این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مسئله، مشکلات جدی نظیر سرایت شیرابه‌های زباله به زمین‌های کشاورزی و رودخانه را فراهم آورده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد به پیشینه شهرستان رامسر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه دولت نهم و دهم شهرستان رامسر به شهر نمونه گردشگری، طبیعت‌گردی و گردشگری الکترونیک در دور اول سفر ریاست جمهور مصوب شد و از روزگار قدیم مسافران داخلی و خارجی به این شهرستان سفر می‌کردند.
رضاخانی تصریح کرد: هر نوع خدمات زیربنایی انجام شده در سطح شهرستان در راستای توسعه گردشگری بوده و بر اساس آماری که رئیس موزه رامسر داده است، در هشت ماهه اول سال جاری 12 هزار و 500 نفر گردشگر خارجی فقط از موزه رامسر دیدن کردند و این آمار نشان‌دهنده استعداد قوی شهرستان رامسر در جذب توریست و گردشگر است.
وی درباره مشکلات شهرستان رامسر افزود: با وجود مصوبه دولت در سفرهای استانی و پیگیری‌های مستمر استاندار مازندران و همچنین مدیران شهرستانی، تصفیه خانه رامسر به ‌دلیل کمبود اعتبار دچار وقفه در کار شده است که این امر نیازمند مساعدت ویژه مدیران ارشد است تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
رضاخانی اضافه کرد: سیستم فاضلاب که در دور دوم سفر ریاست جمهور مصوب شده و مطالعات آن نیز انجام شد از جمله پروژه‌های دیگری است که باید مورد توجه اکید قرار گرفته و انجام شود.
وی به معضل زباله که هم اکنون در بین جنگل‌های سرسبز و کوه‌های زیبای رامسر در منطقه گردشگرپذیر جواهرده رامسر دفن می‌شود به عنوان دیگر مشکل این شهرستان اشاره و بیان کرد: مشکلات جدی نظیر سرایت شیرابه‌های زباله به زمین‌های کشاورزی و رودخانه و...را فراهم آورده است.
انتهای پیام/ح30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد