رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی کشور در رامسر 19 دفتر دارد

خبرگزاری فارس: قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی کشور در رامسر 19 دفتر دارد 

قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی کشور در رامسر 19 دفتر دارد

مسئول ستاد نماز جمعه رامسر:
قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی کشور در رامسر 19 دفتر دارد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نماز جمعه رامسر گفت: انجمن اسلامی به عنوان قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی کشور در رامسر 19 دفتر دارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام وحید وزیری پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر گفت: این نهاد در 13 آبان سال 58 تشکیل شد و قدیمی‌ترین نهاد دانش‌آموزی است که در کشور تشکیل شد.
 وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی رامسر توانست در سال گذشته در بیشتر مراسم‌های دانش‌آموزی از وجود خود دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف نظیر سخنرانی، اجرا، فیلمبرداری و مداحی و ... بهره ببرد که این مهم علاوه بر اینکه کاری بسیار ارزشمند بوده بلکه نشان‌دهنده استعدادهای بالای دانش‌آموزان شهرستان رامسر در زمینه های مختلف است.
وزیری مقدم اضافه کرد: در حال حاضر در 19 دبیرستان شهرستان رامسر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی داریم که فعال بوده و برای هر انجمن نیز وبلاگی طراحی  شده که فعالیت‌های آنان در این وبلاگ ثبت می‌شود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی رامسر در ادامه با اشاره به اینکه در این جلسات نکته بسیار مهم یادگیری صفت ارزشی از خود گذشتگی است، اظهار داشت:  با برپایی یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی توانستیم تا حدودی روحیه ایثار و شهادت را در دانش‌آموزان تقویت کرده و در واقع آنان را با مفاهیم واقعی این واژه‌ها آشنا کنیم و همچنین در بخش اردوی راهیان نور 2 تا 3 برابر دانش‌آموزان در شهرستان رامسر به نسبت سال‌های گذشته اعزام شدند که افزایش چمشگیری را در این بخش داشتیم.
وی از فرماندار رامسر خواست تا درباره ایجاد فضایی مستقل برای این نهاد  مساعدت لازمه را کرده و تجهیزات اداری را برای رفاه انجمن فراهم کنند.
وزیری مقدم، ماموریت نهاد انجمن اسلامی دانش‌آموزی را تشکیل اتحادیه ویژه قرار گاه‌های اسلامی برای تربیت و آموزش دانست و گفت: مدارسی که بتوانند یادواره شهدا را به نحو احسن برپا و اجرا کنند بدون محدودیت نفرات، بخشی از هزینه سفر به کربلای معلی به آنان اهدا می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رامسر نیز در این همایش با گرامیداشت مقام شهدای دانش ‌موزی و تبریک روز 13 آبان و همچنین فرا رسیدن عید ولایت گفت: اگر ظرفیت‌ها و کارکردهایی که در حوزه انسانی و جود دارد را شکوفا کنیم مطمئنا فضاهای بسیار مهم و تاثیرگذاری برای توسعه همه‌جانبه در اختیار عموم انجمن‌های اسلامی به ویژه دانش‌آموزی و دانشجویی قرار گیرد.
محمدطاهر چاووش ثانی با اشاره به اینکه خداوند انسان را به‌گونه‌ای خلق کرده تا مراحل تکامل خلقت را پشت سر بگذارد، افزود: در این سیر تکاملی انسان به دریافت‌های روان شناختی پی می‌برد، اگر غیر این باشد انسان از رشد تکامل نهایی غافل شده و دچار بحران‌ها  و کمبودهای روحی و معنوی می‌شود و به رشد انسانی نمی‌رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در ادامه تصریح کرد: این نوع فضاها و ایجاد این نوع تشکل‌های اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها بهترین فرصت ممکن را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا در حوزه زندگی اجتماعی و شخصی به دستاوردهای مهم نائل شود.
به گزارش فارس، در پایان مراسم علاوه بر اهدای لوح تقدیر به دانش‌آموزان برتر انجمن‌های اسلامی شهرستان رامسر، 500 هزار تومان از سوی فرمانداری و شورای اسلامی شهر رامسر یه انجمن دانش‌آموزی این شهرستان اختصاص داده شد.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد