رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای در رامسر

 

کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای در رامسر

سرپرست جمعیت هلال احمر رامسر خبر داد:
کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای در رامسر

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر رامسر از کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای لیماکده در هفته دولت خبر داد.

 

پرویز فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: با توجه به اینکه محور دالخانی از دهستان جنت‌رودبار یکی از محورهای پرتردد شهرستان رامسر است و به لحاظ داشتن مناظر زیبا و بکر هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند پایگاه امداد جاده از نیازهای ضروری این محور بوده است.
وی با اشاره به اینکه این دهستان دارای بیش از 30 پارچه روستا و آبادی است، ‌اظهار داشت: این پایگاه با اعتباری بیش از 150 میلیون تومان از محل ‌تملک دارایی استان ‌در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای 250 مترمربع  احداث می‌شود که در مدت سه سال اجرایی می‌شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر رامسر ادامه داد: در آینده این پایگاه با احداث مکان امن، اسکان اضطرار، انبار امدادی و پارکینگ و ... گسترش می‌یابد.
سرپرست جمعیت هلال احمر رامسر همچنین از احداث ساختمان نمایندگی ارتوپدی غرب استان در جنب ساختمان اداری هلال احمر با زیربنای 250 مترمربع در آینده‌ای نزدیک  خبر داد.
وی افزود: علاوه بر این پروژه‌ها پروژه احداث مجتمع تجاری و دی کلینک را نیز در برنامه داریم که این مجتمع با اعتبار 50 میلیارد ریالی در پنج طبقه احداث می‌شود.
فاضلی تصریح کرد: این مجتمع که شامل فیزیوتراپی، آب درمانی و ... است در زمین 2 هزار مترمربعی که حاج محمد حسین خان محمدی در منطقه کتالم اهدا کرده است احداث می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد