رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

صدور 101موافقتنامه سرمایه‌گذاری گردشگری از گلوگاه تا رامسر

 

صدور 101موافقتنامه سرمایه‌گذاری گردشگری از گلوگاه تا رامسر
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:
صدور 101موافقتنامه سرمایه‌گذاری گردشگری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از صدور 101 موافقتنامه اصولی در حوزه سرمایه‌گذاری از شهرستان گلوگاه تا رامسر خبر داد.

 

اسد‌الله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: به مناسبت هفته دولت چهار مجموعه گردشگری در مازندران به تاسیسات گردشگری استان اضافه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل دو مجتمع بین راهی افرا در اتوبان قائمشهر به ساری و سوراخ مازو در کنارگذر غربی شهرستان محمودآباد، رستوران باران در شهرستان سرخرود و هتل آپارتمان تاتلی در شهرستان کلاردشت است.  
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در مجموع به ارزش 3 میلیارد و 370 میلیون تومان به طور رسمی افتتاح می‌شود که از تسهیلات بانکی از محل اعتبارات استانی نیز بهره‌مند شدند.
محمدپور از صدور 101موافقتنامه اصولی در حوزه سرمایه‌گذاری از شهرستان گلوگاه تا رامسر خبر داد و گفت: موافقت اصولی برای 15 هتل آپارتمان، 13 هتل،20 مجتمع تفریحی و توریستی، پنج متل، یک کمپینگ،10 مرکز سرگرمی و تفریحی، چهار مجتمع خدمات رفاهی، سه مهمانپذیر، 23 واحد پذیرایی و... در سراسر استان صادر شده که در آینده نزدیک به گردشگران ورودی خدمت‌رسانی خواهند داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: 15 پرونده تسهیلات بانکی متقاضیان سرمایه‌گذاری به مبلغ 2 میلیارد و 319 میلیون ریال تصویب و به دفتر معاونت سرمایه‌گذاری معرفی شده است.
محمد‌پور مقدمه توسعه گردشگری خارجی را رشد سفرهای داخلی برشمرد و تاکید کرد: مازندران مورد اقبال گردشگران داخلی قرار دارد و گردشگر پذیرترین استان کشور است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: در صورت نگاه ملی به این استان می‌توان مقدمات ورود گردشگران خارجی را فراهم کرد.
انتهای پیام/ن30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد