رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران در رامسر:

  

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران در رامسر:
مدیران رسانه‌ها را مشاور امین خود بدانند
رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران:
مدیران رسانه‌ها را مشاور امین خود بدانند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: مدیران رسانه‌ها را مشاور امین خود بدانند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، کمال رستمعلی در نشست با روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامسر طی سخنانی با اشاره به اینکه مدیران با جنس روابط عمومی‌ها و رسانه بیگانه‌اند، بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بال رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها انس داشته و آنها را مشاوران امین خود بدانند.
وی افزود: اعتقاد من بر این است که اگر دو مخاطب نیز حضور داشته باشند باید رسالت خود را انجام دهیم، ولی در این نشست بیشتر مدیران همراه روابط عمومی‌های خود شرکت نکرده و از اثرات مفید این جلسه بهره‌ای ندارند.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با تاکید بر اینکه مدیران باید این امر را جدی‌تر بگیرند، افزود: اکنون زمان استفاده از دو کانال تلویزیونی و روزنامه‌های محدود گذشته و در حال حاضر ما در دنیایی از جنس رسانه‌ها و روابط عمومی زندگی می‌کنیم که باید تلاش کرده تا از دنیا عقب نمانیم.
این مسئول بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید روابط عمومی‌ها را جدی بگیرند و امروز برای مدیران دستگاه‌های اجرایی رامسر هیچ پروژه و خدماتی مهم‌تر از این جلسه وجود نداشته است.
رستمعلی خاطرنشان کرد: الان مدیرانی که در این جلسه حضور ندارند اگر در هر پروژه و عملیات خدمات‌رسانی که باشند فایده‌ای نخواهد داشت، زیرا نتوانسته‌اند با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند.
وی در ادامه گفت: امروزه بحث روابط عمومی محصور بودن در چارت سازمانی و اتاق و امکانات نیست بلکه باید افکار عمومی را جذب کرده و در درون جامعه باشیم.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران متذکر شد: روابط عمومی‌های ما باید به روز بوده و تلاش کنند تا سازمان خود و جامعه را خوب بشناسند و تا روابط عمومی دیجیتال و پیشرو ابتدا در ذهن شما اتفاق بیفتد.
در پایان این مراسم، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با هیئت همراه، بازدیدی از وضعیت زندگی یکی از زنان سرپرست خانوار شهرستان که با کمترین درآمد روزنامه‌نگاری مسئولیت دو فرزند و همسر بیمار خود را بردوش می‌کشد، داشته‌اند.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد