رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نشست روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی رامسر

 

نشست روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی رامسر

رئیس شورای شهر رامسر:
روابط عمومی‌ها به دنبال اقتدار سازمانی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: روابط عمومی‌ها به جای اقتدار مدیریتی به دنبال اقتدار سازمانی باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمدطاهر چاووش ثانی ظهر امروز در نشست ریاست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی رامسر طی سخنانی قرن 21 را قرن ارتباطات دانست.
وی گفت: اگر قرن 20 را قرن تسلط انسان بر فضا نامیده‌اند قرن 21 قرنی است که ارتباطات حرف اول را می‌زند امروزه رسانه‌ها و امواج رسانی در زندگی ما نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
رئیس شورای شهر رامسر افزود: از زمانی که وعده به کمال رسیدن به انسان داده شد این روند رو به رشد را در طول زندگی شاهد بوده و هستیم.
چاووش ثانی در ادامه با اشاره به مدیریت چند بعدی گفت: اگر تا دیروز می‌توانسیتی با مدیریت یک بعدی بر افراد مدیریت کنیم انسان امروز مدیریت یک بعدی را قبول نداشته و آنچنان این رشد و پیچیدگی‌ها بر انسان وارد شده است که حتی عقب مانده‌ترین جوامع امروزی مدیریت یک بعدی را نمی‌پذیرد به همین دلیل افکار عمومی در جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: با توجه به این گستردگی‌ها و حجم بالای اطلاعات باید درک درست و کاملی از جوامع و اطراف داشته باشیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی هر چه بهتر خدمات بهتری را برای کسب رضایت‌مندی بیشتر داشته باشیم. رئیس شورای شهر رامسر در ادامه گفت: برای بدست آوردن رضایت‌مندی لازم، دستور، فشار و زور کارآمد نیست بلکه باید گفتمان و ایجاد روابط را محور قرار دهیم که در این بخش روابط عمومی‌ها نقش بسزایی دارند.
وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها سخنگوی سازمان نیست و وظیفه آن ایجاد اقتدار سازمانی است نه ایجاد اقتدار مدیریتی، روابط عمومی‌ها باید با درک درست از این پدیده‌های متفاوت، عملکردهای سازمان را پردازش کرده و بعد توزیع کنند.
وی در ادامه گفت: نقش روابط عمومی تلاش مستمر و روزانه برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های سازمانی است.
در ادامه داریوش قانع سخنگوی شورای روابط عمومی شهرستان رامسر نیز طی سخنانی از مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی‌های شهرستان مطالبی بیان داشت و گفت: روابط عمومی‌ها از امکانات لازم بهره مند نیستند بلکه باید تلاش کنیم تا روابط عمومی‌ها از حداقل امکانات رسانه‌ای و دیجیتال بهره‌مند شده تا در سایه تعامل همه‌جانبه به اهداف سازمان دست یابند.
در ادامه این مراسم فرماندار رامسر نیز طی سخنانی روابط عمومی‌ها را بازوی توانمند مسئولان دانست و گفت: روابط عمومی‌های حوزه شهرستان رامسر از ویژگی‌های خاصی برخوردارند و با توجه به توریستی بودن شهرستان مسئولیت سنگینی دارند.
محمدصالح رضاخانی افزود: با توجه به اینکه شهرستان رامسر یک شهرستان جهانی است مسئولان وظیفه سنگینی دارند و روابط عمومی‌ها نیز باید کمک فکری خوبی برای مسئولان باشند.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد