رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر دوم شد

 

رامسر دوم شد

سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی مازندران خبر داد:
قهرمانی تیم‌های فوتسال و والیبال بانوان بابل در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران از قهرمانی تیم بابل در مسابقات فوتسال و والیبال روستاییان این استان خبر داد.


مهدی معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: بانوان روستایی بابل با درخشش ورزشکاران خود در دو رشته فوتسال و والیبال قهرمان رقابت‌های روستایی و عشایری مازندران شدند.
وی گفت: در سومین دوره مسابقات فوتسال بانوان روستایی و عشایری مازندران پنج تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت داشتند که در پایان تیم بابل قهرمان شد.
سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی مازندران ادامه داد: تیم‌های سوادکوه و نوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.
این مسئول درباره مسابقات والیبال نیز عنوان کرد: این مسابقات با حضور هشت تیم در دو گروه غرب و شرق به صورت رفت و برگشت برگزار شد که با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.
معافی در مورد تیم‌های برتر این مسابقات یادآور شد: بابل و رامسر از منطقه غرب و همچنین ساری و بهشهر از منطقه شرق با برتری مقابل حریفان به عنوان چهار تیم مرحله نیمه نهایی انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات والیبال بانوان روستایی و عشایری مازندران که به میزبانی روستای رمنت بابل برگزار شد با قهرمانی تیم بابل به پایان رسید.
سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران ابراز داشت: در نتایج تیمی این رقابت‌ها، پس از بابل تیم‌های رامسر و ساری دوم و سوم شدند.
این مسئول در ادامه از زحمات مسئول برگزارکننده این مسابقات تشکر کرد و متذکر شد: در برگزاری شایسته و بدون نقص این مسابقات افراد زیادی تلاش داشتند.
معافی همچنین از قهرمانی تیم چرات در مسابقات سنتی کشتی لوچو 26 عید ماه که به یاد و خاطره مردگان برگزار شد در پایان با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید.
وی درباره حضور تیم فوتبال انارمرز در مرحله نیمه نهایی مسابقات روستایی و عشایری آقایان کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این تیم موفق شد در مرحله مقدماتی با برتری برابر همه تیم‌ها به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شود.
سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران از حضور تیم‌های فوتسال و والیبال بانوان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود خبر داد و متذکر شد: دو نماینده فوتسال و والیبال مازندران از امروز تا پنجم مرداد به میزبانی شاهرود با هم مسابقه می‌دهند.
این مسئول در پایان از برگزاری فینال والیبال روستایی و عشایری آقایان استان خبر داد و اذعان داشت: فینال والیبال روستایی و عشایری مازندران بین دو تیم چالوس و بابل در روز سه‌شنبه چهارم مرداد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد