رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ششمین المپپاد فرهنگی ورزشی شرکت ملی گاز ایران در رامسر

 

ششمین المپپاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران در رامسر

سرپرست کل مسابقات ششمین المپپاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران:
مازندران میزبان المپپاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی و سرپرست کل مسابقات ششمین المپپاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران از میزبانی رامسر برای اجرای این مسابقات خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی گلچین در نشست اجرایی این مسابقات از برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران از صبح جمعه 31 تیرماه خبر داد.
وی گفت: در این دوره از مسابقات که تا 8 مرداد ماه ادامه دارد ورزشکاران در 11رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال ، دو ومیدانی، کشتی آزاد، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته و شطرنج با 143 تیم از سراسر کشور در اردوگاه‌های چمران و امام رضا رامسر به رقابت می‌پردازند.
دبیر اجرایی و سرپرست کل مسابقات ششمین المپپاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت ورزش تصریح کرد: ورزش در جوامع مختلف از یک موضوع سرگرم‌کننده فراتر رفته و به عنوان یک حق انسانی برای تمام اقشار مختلف در هر سنی که هستند به منظور رسیدن به زندگی سالم مورد توجه قرار گرفته است و به یک امر ضروری تبدیل شده است.
وی افزود: ورزش بعد از ابعاد همگانی شدن ورزش تا ابعاد قهرمانی نقش غیرقابل انکار در زندگی روزمره جوامع مختلف ایفا می‌کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بدون شک سهیم شدن هر فرد در ورزش فواید جسمانی بارزی را که باعث افزایش سن زندگی و ارتقای سطح سلامت جامعه و ایجاد روحیه امید و از همه مهم‌تر باعث کاهش بیماری‌های زندگی ماشینی بشر امروزی که به بیماری قرن مشهور است، می‌شود.
گلچین با اشاره به اینکه ورزش وسیله آموزش و پرورش و عامل مهمی در گرد هم آوردن افراد جامعه است با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ورزش در اصل یک حرفه نیست، ورزش یک شانی از شئون زندگی است، این دید عمومی به امر ورزش است.
گلچین در ادامه اضافه کرد: این شرایط وظیفه متولیان ورزش در صنعت نفت کشور که بیشترین فراوانی و پراکندگی کارکنان و خانواده آنان را در بردارد بیش از پیش لازم می‌داند تا با استفاده از راهکارهای مناسب و کارشناسی شده و جذب و تقویت مراحل آموزش فرزندان و کارکنان خود برنامه مناسبی را انجام دهند تا ورزش جزیی از زندگی آنان به حساب آید.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد