رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی رامسر

  

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی رامسر
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر خبر داد:
راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت (IDSL) در مناطق روستایی شهرستان رامسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمد آزاد ظهر امروز در نشست شورای آی‌تی روستایی شهرستان گفت: شهرستان رامسر دارای چهار دهستان اشکور، جنت رودبار، سخت‌سر و چهل شهیدان است که بیش از 130 پارچه روستا و آبادی را در خود جای داده است.
وی اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان امر و شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای ما از امکانات اولیه و اساسی برخوردار هستند و تمام روستاها نیز از تلفن ثابت و GSM نیز بهره می‌برند.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر ادامه داد: با پیگیری‌های چند ساله دستگاه‌های اجرایی، بخشدار، شورای اسلامی بخش، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران اینترنت پرسرعت ADSL در مراکز مخابراتی روستاهای چالکرود، لیماک، جواهرده و سفید تمشک رامسر راه‌اندازی شد.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسردر ادامه بیان کرد: متقاضیان جهت ثبت‌نام و استفاده از این خدمات می‌توانند به امور مشترکان مراکز محل مراجعه و با ثبت‌نام از این امکانات بهره گیرند.
آزاد در ادامه خواستار نصب و راه‌اندازی آنتن تلفن همراه (BTS) در دو منطقه توریستی محور جواهرده و دالخانی شد و خاطرنشان کرد: امید است که در آینده‌ای نزدیک شاهد نصب و راه‌اندازی آن باشیم.
وی در پایان از مسئولان مخابرات و تمامی کسانی که در این راه همت گمارده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/آ30

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:33

akhe chera joke salo meegin khode ramsar ke hich kole iran internet por sorat khabari nist chera baes mishin joke saal saakhte beshe kami tafakor konid bad khabar resani konid.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد