رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ذخیره سوخت کافی در دو فرودگاه نوشهر و رامسر

 

ذخیره سوخت کافی در دو فرودگاه نوشهر و رامسر   

مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران:
‌تصفیه‌خانه آب شرب کلاردشت برق‌د‌ار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران از برق‌دار شدن تصفیه‌خانه آب شرب کلاردشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، مصطفی سالار صبح امروز در جلسه ستاد بحران کلاردشت با اشاره به حجم تخریب سیل کلاردشت در حوزه برق‌رسانی گفت: حدود 13 اصله تیر برق در مسیر روستاهای ونداربن و بالادست تخریب شده است و نیروهای اداره برق با 11 اکیپ مشغول به کارند و از شهرستانهای اطراف مثل نور، نوشهر و عباس‌آباد و پیمانکاران نیز کمک گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مدیر برق شهرستان نیز به صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارد و تاکنون بالاتر از پیگاه محیط زیست برق‌دار شده است، افزود: در صورت بازگشایی جاده 24 ساعته تمام مناطق برق‌دار می‌شود.
در ادامه مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس نیز اظهار داشت: برای عرضه نفت سفید در تمام فروشندگی‌ها خارج از سیستم کالابرگی آمادگی وجود دارد.
سید‌محمود طاهری تصریح کرد: همچنین آمادگی برای سرویس هوایی وجود دارد و در دو فرودگاه نوشهر و رامسر سوخت به اندازه کافی ذخیره شده است.
در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس نیز گفت: نظارت بر آب، مواد غذایی و بهداشت محیط منطقه سیل‌زده با حضور 40 نیرو در حال انجام است و روزانه یک مدیر ارشد استانی و کارشناسان دانشگاه به منطقه سرکشی می‌کنند.
شهرام شکرزداه اظهار داشت: در تمام مخازن ثابت و سیار آب آشامیدنی کلرسنجی صورت می‌گیرد و تاکنون 15 بار این کار انجام شده و نمونه‌های میکروبی نیز برداشته می‌شود.
وی ادامه داد: از 470 خانوار آسیب‌زده کار بیماری‌یابی انجام شد و مادران باردار و کودکان زیر شش سال و سالمندان نیز تحت نظر هستند.
شکرزاده خاطرنشان کرد: به ‌هزار و 800 نفر آموزش چهره به چهره داده شد و 15 هزار بروشور آموزشی در منطقه توزیع شد.
وی همچنین تصریح کرد: حدود 50 خانوار از منطقه سیل‌زده از مزاحمت حشرات در منازل و درختان رنج می‌برند که سمپاشی داخل منزل توسط شبکه بهداشت صورت می‌گیرد، برای سمپاشی خارح از منازل نیز جهاد کشاورزی با غلظت کمتر که مشکلات بعدی را در پی نداشته باشد این امر را انجام دهد.
وی همچنین از انجام ویزیت در منزل این منطقه خبر داد و گفت: نگرانی کارشناسان و پزشکان برای روزهای آینده و شیوع بیماری‌هایی مانند تب شالیزار، وبا و اسهال است که باید مورد توجه ستاد بحران باشد.
انتهای پیام/ج20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد