رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کتاب نام‌آوران ورزش تنکابن، رامسر و عباس‌آباد منتشر شد

 

کتاب نام‌آوران ورزش تنکابن، رامسر و عباس‌آباد منتشر شد

با همت یک داور بین‌المللی کشتی؛
کتاب نام‌آوران ورزش غرب مازندران به چاپ رسید

خبرگزاری فارس: به همت یک داور بین‌المللی کشتی کتاب نام‌آوران ورزش تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گردآوری و به چاپ رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در این کتاب نام و مشخصات تمام قهرمانان ورزشی که مقام‌های کشوری، آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند، درج شده است.
محمدرضا عبدالرحیمی که چندی قبل کتاب اول خود را با نام تاریخ جامع ورزش تنکابن به چاپ رسانده بود درباره نگارش این کتاب به فارس گفت: اگر عنایت پروردگار و عشق و علاقه به زادگاهم نبود هرگز در این کار توفیق نمی‌یافتم.
وی افزود: پس از چاپ کتاب تاریخ جامع ورزش تنکابن، همواره در اندیشه بودم که اثری دیگر مکمل این اثر پدید آورم که به دلیل عارضه سکته که منجر به از دست رفتن بینایی‌ام شد این کار به وقفه افتاد و پس از طی دوره درمان خود و به دست ‌آوردن اندکی از بینایی توانستم کار را با همکاری دوستان و به ویژه پسرم علی عبدالرحیمی که خود نیز دانشجوی تربیت بدنی و علوم ورزش است شروع کنم.
عبدالرحیمی بیان داشت: این کتاب در شرایطی جمع‌آوری شد که با بیماری‌ام سخت دست به گریبان بوده‌ام اما در تهیه و تدوین این اثر با دو گروه مواجه بودم، گروه نخست کسانی بودند که در عین توانایی از هرگونه کمک نسبت به من دریغ ورزیدند و گروه دوم افرادی بودند که عکس آنانی که من به کمک‌شان چشم دوخته بودم ولی هیچ یاری نکرده‌اند، از هیچگونه کمکی نسبت به من دریغ نکرده‌اند.
وی گفت: با تمام اینها این کتاب که حاوی اطلاعاتی از قهرمانان ورزشی تنکابن، رامسر و عباس آباد و کسب قهرمانی‌های آنان است جمع‌آوری و به چاپ رسیده است.
عبدالرحیمی افزود: غرب مازندران از دیرباز در عرصه‌های گوناگون ورزشی جایگاهی بلند داشته و همواره چهره‌های شاخصی را در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی به منصه ظهور رسانیده است.
وی در پایان گفت: بی‌گمان ایستادن بلندای سکوی قهرمانی تنها از همت نام آوران میادین ورزش نیست، بلکه مرهون زحمات و تلاش مربیان دلسوز نیز است.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد