رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تجهیز انبار امدادی رامسر تا 3 هفته آینده

 

تجهیز انبار امدادی رامسر تا 3 هفته آینده
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:
تجهیز انبار امدادی رامسر تا 3 هفته آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از تجهیز انبار امدادی شهرستان رامسر تا سه هفته آینده خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عباد اسدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های سالم سازی دریا در جمع خبرنگاران افزود: تمام شعب جمعیت هلال احمر باید از انبار امدادی برخوردار باشند که شهرستان رامسر به دلیل اینکه شهرستان معین دو استان محسوب می‌شود باید در این امر ویژه دیده شود.
وی در ادامه طرح‌های سالم‌سازی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هلال احمر موظف است در طرح‌های سالم‌سازی عمومی در کنار دولت خدمات‌دهی کند و هیچ وظیفه‌ای در قبال طرح‌های خصوصی ندارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران ادامه داد: در حال حاضر 19 طرح سالم‌سازی در استان وجود دارد که امدادگران ما در آن مستقر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در ادامه هدف از سفر به شهرستان رامسر را بازدید و برگزاری جلسه شورای اجرایی دانست و ادامه داد: قرار بر این بوده که هر ماه دو جلسه هیئت مدیره در شهرستان‌ها برگزار شود که شهرستان رامسر که غربی‌ترین نقطه استان هست انتخاب شد و امروز بعد از بازدید به اتفاق هئیت همراه جلسه هیئت مدیره برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: شهرستان رامسر از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها را احیا کرده و از آنها استفاده کنیم.
این مسئول افزود: برای اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده شود و از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم باید به سمتی برویم که از حمایت‌های شهرستانی و همت خیران شهرستان نیز استفاده شود.
اسدی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما و سایر کشورها با شهرستان رامسر آشنایی بیشتری دارند و به طبع گردشگران بیشتری را نیز دارند و نیاز دارد با ورود توریسم بیشتر حضور خدمات ما نیز چه از نظر تجهیزات و چه نیروی انسانی بیشتر شود و نگاه استان به این است که بیشترین توجه را به شهرستان‌های غرب داشته باشد.
وی در پایان سخنان به احداث پایگاه امداد جاده و دریا اشاره داشت و گفت: سعی ما بر این است که ظرف یکی دو ماه آینده بودجه آن را تصویب کرده و در تخصیص بودجه‌های خود قرار می‌دهیم که هر چه سریع‌تر این پایگاه نیز به بهره‌برداری برسد.
انتهیا پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد