رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری مراسم تحلیف پرسنل جدید بهداشت رامسر

 

برگزاری مراسم تحلیف پرسنل جدید بهداشت رامسر

طی مراسمی صورت گرفت؛
برگزاری مراسم تحلیف پرسنل جدید بهداشت رامسر

خبرگزاری فارس: مراسم تحلیف 47 پرسنل جدیدالورود بیمارستان امام سجاد (ع)، دانشگاه بین‌الملل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر در این مراسم گفت: این افراد به سیستمی وارد شده‌اند که بعد از آموزش و پرورش، پرجمعیت‌ترین دستگاه اداری است.
ابراهیم ناظریان تصریح کرد: با اینکه شهرستان رامسر جزو شهرستان‌های کوچک استان محسوب می‌شود حدود 700 نفر نیرو دارد.
وی با اشاره به اینکه به مستخدمان جدید توصیه می‌کنم با استفاده از نیروی جسمانی و بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند، اظهار داشت: در دستگاه‌های اجرایی به ویژه شبکه بهداشت و درمان که از گستردگی خاصی برخوردار است هماهنگ بودن و انجام کار گروهی مهم‌ترین وظیفه و رسالت شما است.
وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن نیاز جامعه و اهداف مشترک سازمان با هماهنگی و نظم هر چه بیشتر برای رسیدن به اهداف گام برداریم.
ناظریان رعایت نظم و انضباط در محیط کار را بسیار مهم دانست و به مستخدمان جدید توصیه کرد تا در همین ابتدای کار نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به انگیزه‌های شغلی خاطرنشان کرد: یکی از انگیزه‌های هر شخص که شغلی را برای خود بر می‌گزیند اقتصاد است ولی این تمام انگیزه نیست بلکه مهم‌ترین آن مفید بودن برای جامعه است .
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر و رئیس شورای شهر رامسر نیز با اشاره به آیه‌ای در قرآن کریم گفت: انسان‌ها خودشان به خودشان آسیب می‌رسانند خداوند انسان را با ویژگی‌های خداوندی خلق کرده است و ما می‌توانیم به نسبت توان خود این ویژگی‌ها را در خودمان تقویت کرده و هر چه این ویژگی‌ها در ما بیشتر باشد به خدا نزدیک‌تر هستیم.
محمدطاهر چاووش ثانی افزود: عملکرد انسان‌ها به مرور تبدیل به رفتار می‌شود چیزی که به آن بینش یا نگرش می‌گویند.
وی تصریح کرد: این نگرش در آدم‌های مختلف متفاوت است هرچه نگرش ما صحیح‌تر باشد باروری و ارتقای ما بیشتر میشود که یکی از این مولفه‌های ارتقا، ارتقای شغلی است.
رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به اینکه انسان سالم محور توسعه پایدار است، گفت: همان طوری که همه می‌دانید سالم بودن در اینجا از سه بعد جسمانی، روانی و اجتماعی سنجیده می‌شود ما ضمن اینکه باید از جسم و روح و روان سالمی برخوردار باشیم بلکه باید روابط اجتماعی خوبی را نیز برقرار کنیم.
وی افزود: این دستگاه دستگاهی خدمت‌رسان در راستای سلامت انسان است که مهم‌ترین و حساس‌ترین ودیعه بشر از سوی خداوند است.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد