رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر و مشهد دو مکان مطمئن برای سرمایه گذاری

 

رامسر و مشهد دو مکان مطمئن برای سرمایه گذاری

با هدف کاهش بار ترافیکی مرکز شهر؛
2 پارکینگ مجتمع میلاد و یزدان شهرکرد تجمیع می‎شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شهرکرد گفت: در صورت موافقت شهرداری شهرکرد پارکینگ مجتمع میلاد و پارکینگ یزدان در خیابان ملت شهرکرد با هدف کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تجمیع می‌شود.


قهرمان آماره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک در خیابان ملت شهرکرد طرح تجمیع دو پارکینگ مجتمع تجاری میلاد و پارکینگ یزدان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: با اجرای این طرح حجم ترافیکی پارکینگ مجتمع میلاد به پارکینگ یزدان هدایت شده و علاوه بر کاهش بار ترافیکی این خیابان تسهیل رفت و آمد و عبور و مرور در قسمت مرکزی شهر بیش از پیش روان‌ می‌شود.
آماره اجرای این طرح را نیازمند مطالعات جامع دانست و گفت: وجود یک معبر در حدفاصل اتصال این دو پارکینگ مشکل اصلی اجرای این طرح است که در صورت اعلام موافقت از سوی شهردار شهرکرد با عملیاتی شدن این طرح اجرای آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
عضو شورای شهر شهرکرد اضافه کرد: با توجه به برخورداری هر دو پارکینگ از زیرزمین اتصال این دو کاربری از طریق تونل زیرزمینی می‌تواند راهکار موثری در اجرای موفق این طرح باشد.
وی خاطرنشان کرد: احداث و ایجاد پارکینگ در نقاط تجاری و شلوغ شهر موجب تسهیل در تردد خودروها و ترافیک شهر می‌شود.
آماره در ادامه از رایزنی برای خرید دو قطعه زمین در شهرهای توریستی و گردشگری مشهد و رامسر به ‌منظور احداث مکان اقامتی ویژه کارکنان شهرداری شهرکرد خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت تأمین امکنات رفاهی برای کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر این پیشنهاد با موافقت شهردار مصوب شد.
وی افزود: در یک تقسیم‌بندی عادلانه توسط شهرداری به دلیل وسعت خدمات‌رسانی کارکنان و سختی کار در این نهاد کارمندان و کارگران در طول سال برای رفع خستگی نیاز به امکانات اقامتی و تفریحی مناسب احساس می‌شد که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.
آماره سرمایه‌گذاری در این دو شهر را مطمئن و سودآور عنوان کرد و گفت: دو شهر مشهد و رامسر به واسطه برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری به عنوان قطب‌های گردشگری در کشور مکانی مطمئن برای سرمایه‌گذاری خواهند بود.
انتهای پیام/ز20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد