رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشکیل ستاد، برای حذف مشایی از صحنه سیاسی کشور

 

تشکیل ستاد، برای حذف مشایی از صحنه سیاسی کشور

برنامه اتاق فکر تخریب مشایی در سال 90 حمله همه‌جانبه و تهاجمی به مشایی برای بایکوت کردن وی و در نهایت حذف مشایی از صحنه سیاسی کشور است.

آفتاب: سایت رهوا نوشت: پیش‌تر گفته بودیم که بگذارید سکوت کنیم اما گویا جریان نفاق هشدارهای یاران صدیق نظام و رهبری عزیز را جدی نگرفته‌اند بر همین اساس در ذیل به سرپل‌های اعضای اتاق فکر تخریب مهندس مشایی اشاره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی «رهوا» از یک منبع مطلع؛ روز 27 اسفندماه جلسه‌ای از سوی جریان انحصارطلب نفوذی در بدنه اصول‌گرایان در محل یکی از سایت‌های خبری در نزدیکی خیایان سهروردی تهران برگزار می‌شود.

در این جلسه افرادی چون( ع-ز )نماینده مجلس؛( ع - م )نماینده مجلس؛ (ع - ت) نماینده مجلس؛(ر-س) نماینده مجلس؛ (ف - م) نماینده مجلس؛ نماینده روحانی (ع)، روحانی ( م - ط )؛سردبیر سایت‌های خبری (ج)،(ص) و (خ)، نماینده روزنامه(ک)؛ پژوهشگر این روزنامه(پ - ف)، آقازاده یک تن از مسئولان در این جلسه حضور داشته‌اند.

این جلسه به مدت 3 ساعت به طور انجامیده است و در این مدت راه‌کارهای تخریب و هجمه همه‌جانبه در سال 1390 به مشایی مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است البته در این جلسه (پ-ف) پژوهشگر روزنامه(ک) مجری برنامه بوده است و محوریت گفت‌وگو با وی بوده است.

بعد از پایان این نشست حملات دامنه‌داری طی روزهای سوم و چهارم طی‌ گفت‌وگوهایی با سایت‌های خبری منتقد دولت علیه مشایی انجام می‌شود و به عنوان استارت کار تلقی شده است.

برنامه اتاق فکر تخریب مشایی در سال 90 حمله همه‌جانبه و تهاجمی به مشایی برای بایکوت کردن وی و در نهایت حذف مشایی از صحنه سیاسی کشور است البته این دوستان در تحلیل‌های درون‌گروهی خود دچار یک اشتباه بزرگ استراتژیک شده‌اند که بعدها به آن اشاره خواهیم کرد. 

============= 

http://aftabnews.ir/vdcb5fb89rhb5zp.uiur.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد