رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیرکل گردشگری مازندران:جاذبه های گردشگری رامسر بی نظیرند

 

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران: 

جاذبه های گردشگری رامسر بی نظیرند

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد:
افزایش مسافرت‌های گروهی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افزایش مسافرت‌های گروهی در قالب تور در استان خبر داد.


‌به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسدالله محمدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: مراکز تاریخی عباس آباد بهشهر، مسجد فرح‌آباد ساری و گوهرتپه از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و پارک‌های جنگلی سی سنگان نور، زارع ساری، تله کابین نمک آبرود چالوس و رامسر از مراکز تفریحی پذیرای بیشترین مسافر و گردشگران استان مازندران هستند.
وی گفت: از 27 اسفند ماه سال قبل تاکنون حدود 3 میلیون مسافر از اماکن تاریخی و تفریحی استان بازدید کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه با مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم ایام نوروز، اقامت در مهمان‌پذیری کاهش و حضور در کمپ‌های موقت افزایش یافته است، ادامه داد: آب و هوای بهاری، جذابیت‌ها و مهمان نوازی مردمان این دیار بالاترین انگیزه برای مسافران نوروزی است.
وی به افزایش مسافرت‌های گروهی در قالب تور اشاره کرد و گفت: تاکنون 277 تور مسافر وارد استان شده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد شکایت از مراکز اقامتی را پنج مورد عنوان کرد و بیان داشت: حدود 500 هزار نفر از مسافران با رزرو کردن محل اقامت وارد استان شدند.
به گفته محمدپور به دلیل وجود آب و هوای مطلوب و مناسب بهاری و امکان اسکان و اقامت مناسب مسافران در پارک‌ها از 25 اسفند 89 تا پایان روز هفتم فروردین سال جاری، اقامت گردشگران افزایش یافت.
دبیر ستاد تسهیلات سفر مازندران در پایان بیان داشت: تعداد ورودی مسافران 24 درصد و اقامت آنان 28 درصد افزایش نشان می‌دهد که رامسر به خاطر بهره مندی از جاذبه های بی نظیر در صدر شهرهای مازندران از نظر توجه گردشگران نوروزی به این منطقه قرار دارد.
انتهای پیام/ل30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد