رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

درگیری عاملان افیونی در شهرستان رامسر

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:
درگیری عاملان افیونی در شهرستان رامسر با قتل و آتش سوزی منزل به پایان رسید
================================================== 
گروه استان ها- درگیری سه عامل تهیه و توزیع مواد مخدر درشهرستان رامسر استان مازندران با قتل یکی از آنان و آتشسوزی منزل محل معامله مواد مخدر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ جنائی "محمد عظیمی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره آتشسوزی در یکی از منازل مسکونی در شهرستان رامسر حریق توسط عوامل آتش نشان مهار وبا بررسی های به عمل آمده از محل جسدصاحب منزل وجسد فردی که آثار ضرب وجرح بر بدن آنان مشهود بوده کشف شد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد در ساعاتی قبل از حادثه فردی به نام " مصطفی " که دارای سابقه کیفری نیز بوده به اتفاق صاحب منزل به نام " محمد ابراهیم" و فرد دیگری به نام " رضا " که هردو نفر آنان نیز دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر و فروش مواد مخدر نیز بوده اند در محل حضور داشتند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و بکار گیری منابع اطلاعاتی متهم که از محل متواری شده بود با تلاش های ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد .

سرهنگ عظیمی تصریح کرد : متهم در تحقیقات و بازجوئی  به عمل آمده به قتل اعتراف و در تشریح گفته های خود گفت ؛ به اتفاق دو نفر یاد شده برای خرید مواد مخدر در محل حاضر شده بودند که به دلیل عدم توافق طرفین در معامله مواد مخدر با هم درگیر شده اند.

وی نیز با چاقو یکی از همدستانش را به قتل رسانده و دیگری را مجروح کرده و برای ازبین بردن آثار جنایت نیز با واژگون کردن پیک نیکی که در داخل منزل روشن بوده منزل را نیز به آتش کشیده است .

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی وموضوع در دست بررسی است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد