رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محمد حسین برزین:آمادگی ایران برای حضور در اکسپوی 2015 میلان

 

 محمد حسین برزین: 

 ایران برای حضور در اکسپوی 2015 میلان آمادگی دارد

***************************

 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسین برزین؛ رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در دیداری که با استاندار و شهردار میلان در حاشیه سی و یکمین نمایشگاهbit داشتیم، صحبت‌هایی پیرامون برگزاری اکسپوی 2015 به میزبانی شهر میلان صورت گرفت.

برزین تصریح کرد: در این دیدار و با توجه به صحبت‌های انجام شده آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در اکسپوی 2015 در این کشور اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی شهردار میلان مورد موافقت قرار گرفت، تصریح کرد: اعلام کردیم که برای حضوری قوی در اکسپوی 2015 تلاش خواهیم کرد.

برزین با بیان اینکه مجموعه نمایشگاه‌های اکسپو رویدادی جهانی و استراتژیک است که هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود، گفت: اهمیت این رویداد به حدی است که کشوری که می‌خواهد مجوز آن را دریافت کند لازم است امتیازات، شرایط، توانمندی‌ها و قابلیت‌های کلان برگزاری آن را برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: این رویداد یک رویداد رسمی با مشارکت دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با بسترسازی فرهنگی با طرح مهمترین مباحث مقابل بشر، چالش‌های پیش‌رو، برنامه‌های آینده و با هدف ایجاد کانونی برای تصمیم‌‌گیری‌های جهانی و مدیریتی و توجه به آخرین تکنولوژی، تاریخ و تمدن بشری، علم، اندیشه، هنر، ... و نیز اهداف کلان فرهنگی، گردشگری و مهمتر از آن مرکزی برای مجموعه ارتباطات جهانی است.

برزین خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه برگزاری این نمایشگاه می‌توان به حضور قابل توجه بازدیدکننده‌ها، بهترین مکان برای ارتباطات و همکاری‌های جهانی، بهترین شرایط برای معرفی کشورها در زمینه توسعه گردشگری، تاریخ و تمدن و بهترین مکان برای طرح مباحث اشاره کرد.
انتهای پیام/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد