رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اظهارات عجیب رویانیان در رامسر

 

اظهارات عجیب رویانیان در رامسر

رویانیان:
جهان متأثر از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حمل و نقل کشور جهان را متأثر از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد رویانیان امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22 بهمن مردم شهرستان رامسر در مصلای این شهرستان گفت: امروز شاهد حضور پرشور مردم مهمان‌نواز و با فرهنگ شهرستان رامسر همچون دیگر مردم کشور در راهپیمایی 22 بهمن بودم و مرد و زن، پیر و جوان و کوچک و بزرگ آمدند تا بار دیگر با رهبر خود تجدید بیعت کنند.
وی با اشاره به حوادث مصر و تونس و... گفت: یکبار دیگر شاهد این هستیم که پیام امام راحل به گوش جهانیان خواهد رسید.
رویانیان اظهار داشت: باید بر اندیشمندان و شهدای این منطقه درود فرستاد و مسئله انقلاب اسلامی یکبار دیگر در این جمع پرشور باید بررسی مجدد شود که انقلاب اسلامی چه کرد و چه تحولاتی را در منطقه ایجاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در طی سال‌های گذشته شاهد اتفاقات زیادی در جهان بودیم و انقلاب ما یک انقلاب اسلامی و یک انقلاب الهی و انفجار الهی بود و جهان را متاثر از خود کرد.
سردار رویانیان با بیان چند نکته درباره انقلاب گفت: بعد از انقلاب اسلامی جهان کمونیسم و اردوگاه کمونیسم در هم شکست و صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم را جهان تجربه کرد و این اولین اثر انقلاب بود.
وی درباره اتفاقات بعدی نیز تصریح کرد: اتفاق دوم شکسته شدن هیمنه و هیکل‌های پوشالی آمریکا و توطئه‌های اسرائیلی بود به گونه‌ای که اکنون می‌بینیم که قدرت‌های غربی دیگر عظمت خود را از دست داده اند و امروز خود آمریکا در هم پیچیده شد و دیگر نه نظامش و نه مدیریتش و نه شعارش ثباتی ندارد و خود آمریکا اولین قربانی منیت و خود پرستی در جهان شد و دیگر حتی قادر به اداره خود نیست.
وی بیان داشت: نکته سوم افول سال به سال رژیم صهیونیستی این غده سرطانی جهان اسلام است و امروز با سقوط حسنی مبارک آخرین میخ بر پیکر اسرائیل کوبیده خواهد شد.
رویانیان تاکید کرد: این اثرات انقلاب اسلامی قطعی است چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند، آنهایی که ضد انقلابند و باور در توانمندی انقلاب اسلامی ندارند چه در داخل کشور و چه در خارج کشور هرگز قادر نیستند توطئه‌های خود را در ایران اجرا کنند و باید در افکارشان و دینشان و ... تغییر دهند و باید بپذیرند که صدای انقلاب اسلامی در جهان خواهد پیچید.
وی یادآور شد: مسئله مصر مسئله زیر سؤال بردن شرافت همه قدرت‌های پوشالی دنیاست، همه قدرت‌های بزرگ دنیا از قدرتشان استفاده کردند تا حسنی مبارک نرود اما اکنون شاهد سقوط حسنی مبارک نامبارک هستیم.
رویانیان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب ما استقرار حکومت اسلامی بود و همه ملت ایران از جانشان گذشتند و از این نظام حمایت کردند و هرگز در هیچ شرایطی از این نظام دست نخواهند کشید و تقدیم 266 شهید از شهرستان کوچکی چون رامسر نمونه بارز این حمایت‌ها است.
وی با اشارهبه درخشش انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف علمی، دینی، پژوهشی و... عنوان کرد: اگر مشکلاتی بصورت مقطعی بین مسئولان کشور بوجود بیاید این اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب ناامیدی و فریب خوردن مردم ایران بشود که البته اینگونه نخواهد شد و مردم ایران در هر حال هوشیارند.
رویانیان بیان داشت: ما باید استقامت را سر لوحه خود قرار دهیم و از اصولمان دفاع کنیم و این یکی از اصول استقرار حکومت اسلامی است و اصل دوم اصل آزادی اسلامی و اصل سوم اصل وحدت ملی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است و نباید اتحاد ما شکسته شود.
وی اصل پیشرفت را در چشم انداز ایران بسیار مهم دانست و گفت: دین باید آرامش و عدالت بیاورد و اصل اتکا و اعتماد به مردم باید از سوی دولت بسیار جدی گرفته شود زیرا نظام اسلامی باید به مردم اعتماد کند و حکومت اسلامی بدون اعتماد مردم معنا ومفهومی ندارد و این یک اصل است.
رویانیان با تاکید بر اینکه مسئله مهم و محوری ما اصل پیروی از ولایت فقیه است، تصریح کرد: مردم ایران 32 سال از ولایت فقیه پیروی کردند و این دلیل موفقیت ما است و ما فقط با نظام ولایت فقیه و محوریت رهبری می‌توانیم به اهداف بلند خود در جهان برسیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود به وجود دولتمردان این منطقه در دستگاه اجرایی دولت اشاره کرد و گفت: وجود دولتمردانی چون اینان نشان از بالندگی دانش در این منطقه دربر دارد.
رویانیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت نابهنجار راههای ورودی و خروجی شهرستان رامسر گفت: مدیران مربوطه به این مشکل باید عنایت ویژه خود را به شهرستان زیبای رامسر داشته باشند و اجرای پروژه‌هایی نظیر فرودگاه، تصفیه خانه، شهرک صنعتی و دامپروری و ... پروژه‌های بسیار خوبی است اما برای شهرستانی چون رامسر که وجهه جهانی دارد کم است و باید دولتمردان کشور با این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/خ10/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد