رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوی تیم ملی دوی صحرانوردی شنبه آینده در رامسر

 

اردوی تیم ملی دوی صحرانوردی شنبه آینده در رامسر

برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا
اردوی تیم ملی دوی صحرانوردی شنبه آینده آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: اردوی تیم ملی دوی صحرانوردی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شنبه آینده آغاز خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور در دوی صحرانوری برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که از روز شنبه هفته آینده در رامسر برگزار می‌شود دعوت شدند.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا هفته اول اسفندماه به میزبانی نپال برگزار خواهد شد.
مسابقات قهرمانی کشور هفته گذشته به میزبانی مریوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/  

******************************************************* 

میرزایی در گفت‌وگو با فارس:
به دنبال احیای دوهای استقامت و نیمه استقامت هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی دوی صحرانوردی گفت: به دنبال زنده کردن دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران که زمانی یکی از قطب‌های این رشته در آسیا بود، هستیم.

عزیز میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد: از روز شنبه اولین مرحله اردوی تیم ملی دوی صحرانوردی مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رامسر آغاز خواهد شد.
وی افزود: در این اردو 27 دونده برای کسب آمادگی شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در نپال آماده و در نهایت 10 دونده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هفته اول اسفند راهی نپال می‌شوند.
میرزایی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان در این رشته گفت: دی ماه سال جاری مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بانوان نیز برای انتخاب برترین‌ها به منظور شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی صحرانوردی رامسر برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این بخش نیز از هر رده سنی در نهایت 5 دونده برای اعزام به نپال انتخاب می‌شوند. این در حالی است که دونده‌های رده سنی نوجوانان صرفا برای پشتوانه سازی در این رشته به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
مسئول کمیته دوهای استقامت و نیمه استقامت عنوان کرد: زمانی ایران در آسیا یکی از قطب های دوی صحرانوردی بود؛ اما امروز هیچ حرفی برای گفتن نداریم و این رشته به فراموشی سپرده شده است.
وی گفت: با حمایت فدراسیون و حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی اردوگاه امام رضا که از آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی سازمان تربیت بدنی است در اختیار ما قرار داده شده است تا تمرینات تیم ملی دراین اردو دنبال شود که جا دارد از آنها تشکر کنم.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد